۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
تعامل با مجلس و وزارت اقتصاد سرلوحه کار دبیر جدید مناطق آزاد باشد
رئیس فراکسیون مناطق آزاد:

تعامل با مجلس و وزارت اقتصاد سرلوحه کار دبیر جدید مناطق آزاد باشد

رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس گفت: به دبیر آینده مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی توصیه می‌کنم که تعامل ویژه‌ای با دولت و مجلس داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معصومه پاشائی بهرام درباره وضعیت مناطق آزاد تجاری- صنعتی، گفت: ضمن قدردانی از زحمات آقای محمد در دبیرخانه مناطق آزاد، از صمیم قلب برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت دارم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس جمهور به دلیل توجه ویژه به مناطق آزاد تجاری- صنعتی، افزود: به دبیر آینده مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی توصیه می‌کنم که تعامل ویژه‌ای با دولت و مجلس داشته باشد تا مناطق آزاد دچار زیان نشود زیرا اینکه تصور کند به دور از وزارت امور اقتصادی و دارایی و مجلس می‌تواند خود یکه تازی کند، اشتباه است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در تعامل با یکدیگر توسعه معنا دارد، تصریح کرد: برای تمام مناطق آزاد روزهای خوبی در آینده آرزو می‌کنم، از همه مدیران این مناطق نیز می‌خواهم همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و با دبیر آینده به منظور توسعه کشور تعامل خوبی داشته باشند.

کد خبر: ۱۸۰٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha