۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
 نمایشگاه ملی صنایع دستی در زنجان برگزار می شود
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان در گفتگو با بازار:

نمایشگاه ملی صنایع دستی در زنجان برگزار می شود

زنجان- صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در کنار جشنواره آش در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود.

سید سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در کنار جشنواره آش در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۳۱ حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ غرفه و ۱۵۳ هنرمند صنایع دستی در رشته‌های مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت،ابراز داشت: این جشنواره امروز ساعت ۱۹ عصر با حضور استاندار زنجان افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه پانزدهمین دوره جشنواره آش هم امروز در استان افتتاح می شود،گفت: غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی و آش قرار گرفته شده و هدف از این کار هم معرفی و ترویج صنایع دستی و حمایت از هنرمندان است و اینکه کلکسیونی از صنایع دستی استان‌ها را معرفی کنیم.

صفوی تاکید کرد: این جشنواره با حضور منتخبین جشنواره سال‌های گذشته برگزار می‌شود و در این جشنواره غذاهای سنتی کشور، گردشگری سلامت و عشایری و معرفی استان‌های شرکت کننده مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در این جشنواره و رویداد ملی جاذبه‌های طبیعت گردی و طبیعی استان و صنایع دستی استان‌های مختلف به صورت گسترده معرفی می شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha