۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
هدف اصلی لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان نباید در سایه ایرادات به حاشیه برود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

هدف اصلی لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان نباید در سایه ایرادات به حاشیه برود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که ایرادات مطرح شده پیرامون لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان نباید هدف اصلی آن که بهبود وضعیت زندگی این قشر است را به حاشیه ببرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین رجایی، در مورد ارسال لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی دولت به مجلس، گفت: هر ایرادی هم که به این لایحه وارد باشد به دلیل ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری باید مصوب شود موضوعاتی همچون راهبرد، نحوه تامین منابع مالی و میزان افزایش حقوقی که محل اختلاف نظر است نباید هدف اصلی آن را به حاشیه ببرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه مسلم است مجلس و دولت باید در این زمینه یک هم افزایی و وحدت رویه داشته باشند بنابراین ایراداتی که در خصوص این لایحه مطرح شده است نباید مانع از تصویب و اجرای آن شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون میزان حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری بسیار پایین است بنابراین ایرادات مطرح شده نباید از هدف اصلی این لایحه که همانا بهبود وضعیت زندگی این قشر بوده، غافل شد و باید در هر شرایطی به قانون تبدیل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: میزان افزایش حقوق‌ها، تامین منابع، نحوه اجرای آن که ممکن است برای برخی منافع بیشتری را به همراه داشته باشد و نوع درصدها از جمله ایراداتی است که مطرح شده است اما مهمترین مساله پیرامون این لایحه عزم دولت برای همکاری با مجلس در جهت افزایش میزان حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری است.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جوادی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری این ۹و۵همت که مجلس برای سال ۱۴۰۱ دربودجه تصویب کرده بود کجا رفت ؟ چرامجلس سکوت ک ده است ؟ ./.