۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
قیمت پاور سرور hp

قیمت پاور سرور hp

منبع تغذیه سرور مسئول تامین و تنظیم جریان های الکتریکی بوده و بیشترین عامل خرابی در سرورها و کامپیوترها پاور ساپلای ها هستند.

به گزارش بازار، منبع تغذیه سرور مسئول تامین و تنظیم جریان های الکتریکی بوده و بیشترین عامل خرابی در سرورها و کامپیوترها پاور ساپلای ها هستند. خرید هارد سرور اچ پی یکی از مهم ترین قطعاتی هست که در خرید ان باید خیلی خیلی دقت کنید.

پاور سرور hp

در مور د خرید پاور hp که می توانیم در مورد  ان صبحت کنیم یکی از مهم ترین قطعات سرور hp هست که در هنگام خرید سرور hp باید خیلی خیلی در مورد ان وسواس به خرج بدهید پاور hp مستقیما به برق شهری شما وصل می شود و اگر از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار نباشد ممکن هست که اتفاقات بسیار تلخی بیفتد پاور مستفم به مادربرد سرور hp شما وصل هست و کارایی مناسب پاور سرور اچ پی مناسب باشد می توانید مادربرد سرور اچ پی شما هم به خوبی کار می کند.

قیمت پاور سرور hp

پاور سرور hp ۱۲۰۰

در مورد پاور سرور ۱۲۰۰ hp می توان گفت که بیشتر برای کارهای  خاص استفاده یم شود در مورد پاور ۱۲۰۰ hp روی سرور اچ پی که دارای سی پی یو سرور بالا میباشد استفاده می شود که معمولا در سرور های g۸ نسل پردازنده سرور ۲۶۹۷ v۲ میباشد که چون نیاز به پاور برق بالایی دارد ا پاور ۱۲۰۰ وات اچ پی  استفاده می شود.

قیمت پاور سرور hp dl۳۸۰ g۹

در مورد خرید و قیمت پاور سرور dl۳۸۰ hp g۹ باید بدانید که برای نسل ۹ و نسل ده سرور اچ پی ای این پاور قابلیت استفاده می باشد پاور سرور اچ پی ای که در اینجا در مورد ان صبحت میکنیم سری های پاور ۸۰۰ وات و پاور ۵۰۰ وات سرور اچ پی ای میباشد خرید پاور سرور hp برای سرور های dl۳۸۰ g۹ g۱۰ , سرور های dl۳۸۰ g۱۰  , dl۳۶۰ g۱۰ مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پاور سرور hp

پاور سرور hp dl۳۸۰ g۵

دستگاه الکترونیکی که انرژی الکتریکی را برای بار فراهم می کند،  منبع تغذیه یا پاورساپلای نامیده می شود. عملکرد اولیه تمام منابع تغذیه تبدیل انرژی الکتریکی می باشد. برای تامین انرژی سرورها ما نیاز به یک یا چند منبع تغذیه یا همان پاورساپلای داریم. پاورساپلای ها دستگاهی هستند که می توانند از یک ورودی با ولتاژ و آمپر ثابت، ولتاژ و آمپر مختلفی را تولید کنند.  منبع تغذیه سرور مسئول تامین و تنظیم جریان های الکتریکی بوده و بیشترین عامل خرابی در سرورها و کامپیوترها پاور ساپلای ها هستند.

قیمت پاور سرور hp

قیمت پاور سرور hp g۸

  • پاور ۱۵۰۰ وات با فرم فاکتور CS، پشتیبانی از خروجی بالا -۴۸ ولت و بهره وری ۹۴ درصدی برای سرورهای Moonshot و ProLiant DL۵۰۰
  • بهره وری انرژی ۹۴ تا ۹۶ درصدی برای پاورهای متداول AC با هدف کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • گزینه های توان ورودی جدید ۳۸۰ و ۲۷۷ واتی. این قابلیت به شما اجازه می دهد بهترین سیستم توزیع برای دیتا سنترخود را انتخاب کنید.
  • پشتیبانی از سرویس های HPE Power Discovery جهت بهینه سازی انرژی مصرفی دیتا سنتر.
  • مشخصات بهبود یافته برای ضریب قدرت و ITHD در سطوح پایین تر بارگذاری، فراهم آوردن قابلیت اطمینان بهتر، کاهش هزینه های انرژی و به حداقل رساندن خطرات ناشی از خرابی های برنامه ریزی نشده.
  • پاورهای متنوع با خروجی های مختلف ۴۶۰، ۷۵۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ واتی به شما اجازه می دهد تا بهترین گزینه را براساس نیازمندیهای خود انتخاب کنید.
  • استفاده از گزینه های مدیریتی پاورهای افزونه ایی نظیر تعادل بار و بهره وری بالا، به شما اجازه می دهد تا در پیکربندی های پاورهای افزونه ایی چندگانه بهره وری و کارایی توان و برق مورد نیاز سرور را بهینه کنید

قیمت پاور سرور hp dl۳۸۰ g۸ g۷ g۶

یکی از پرفروش ترین پاور سرور hp مدل سرور dl۳۸۰ g۸ سری پاور ۷۵۰ وات و پاور ۱۲۰۰ وات میباشد در مورد خرید پاور قیمت پاور سرور g۷  ,  سرور g۸ ,سرور g۶ می توان گفت خرید این پاور برای سرور های اچ پی بسیا مناسب و مقرون به صرفه میباشد. قیمت پاور سرور hp  را می توانید با وارد شدن با سایت ماهان شبکه ایرانیان و رفتن در قسمت پاور سرور hp می توانید تمام و انواع پاور سرور اچ پی را مشاهده کنید حتی می توانید وارد قسمت استعلام قیمت سرور اچ پی شده و درخواست صدور پیش فاکتور انجاوارد کرده تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و قیمت و مشخصات پاور سرور اچ پی را برای شما اراسال کنند.

قیمت پاور سرور hp

در مورد سرور dl۳۶۰ که در نسل سرور های g۶ g۷ g۸ وارد بازار شد هم می توان گفت که این سرور های اچ پی ای هم این دستگاه سرور را ساپورت می کنند و می توانید برای این سرور اچ پی سری پاور های ۴۶۰w  ۷۵۰w ۱۲۰۰w را خریداری بکنید.

قیمت پاور سرور hp g۵

یکی از قدیمی ترین سرور های اچ پی ای موجود در بازار ایران پاور سرور g۵ میباشد که بر روی سرور های اچ پی ای سری dl۳۸۰  dl۳۶۰ g۵ نصب می گردد با توجه له اینکه این سرور g۵ دیگر دربازار ایران پیدا نمی شود در صورت خرابی مشتریان با مشکلات بالایی روبرو می شوند پس پیشنهاد اولیه ما این هست که در مورد این سرور ها تامی توانید دستگاه و سرور g۵ خود را عوض کنید و به مدل های بالاتر ازتقا بدهید و حتما نسل ۸ به بالا این سرور اچ پی ای را خریداری کنید که در صروت بروز هر مشکلی قطعات سرور اچ پی جانبی به راحتی پیدا شود. اما اگر نتوانستید می در ماهان شبکه ایرانیان سعی میکنیم قطعات تمام سرور های قدیمی را برای مشتریان عزیز فراهم کنیم خرید سرور های قدیمی و نسل های g۵ g۴ کمی دشوار شده هست و ماهان شبکه ایرانیان تمام تلاش خود رابرای تامین این قطعات انجام می دهد.

قیمت پاور سرور hp

پاور ۴۶۰ سرور hp

یکی از معروف ترین پاور سرور اچ پی که در تمام نسل سرور های که از این پاور پشنیبامی کنند هست پاور سرور ۴۶۰ وات سرور اچ پی ای میباشد این پاور پیش فرض روی تمام سرور hp وارد بازار می شود براری خرید پاور ۴۶۰ وات سرور hp باید دو تا پاور که بصورت ریداندنت خریداری می کنید هم پارت نامبر بگدیگر باشند بسیار دقت داشته باشید که پاو اچ پی خریداری شده باید پارت نامبر یکی داشته باشید.

قیمت پاور سرور ۱۴۰۰ w g۹

یکی از پرفروش ترین پاور های سرور اچ پی برای gen۹ hp پاور سرور ۱۴۰۰w hp میباشد این پاور سرور اچ پی را می توانید در ماهان شبکه ایرانیان خرید اینترنتی داشته باشید. برای خرید اینترنتی می توانید وارد سایت ماهان شبکه ایرانیان به ادرس mahanshabake.com شده و خرید اینترنتی خود را ثبت کنید.

کد خبر: ۱۸۰٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha