۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
احداث ۵۰۰ پل و ۸ هزار راه توسط انجمن خیرین راه| ارزیابی بانک جهانی از جاده‌های مواصلاتی ایران
رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری اعلام کرد

احداث ۵۰۰ پل و ۸ هزار راه توسط انجمن خیرین راه| ارزیابی بانک جهانی از جاده‌های مواصلاتی ایران

نوروزی، رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با اشاره به اینکه این انجمن در احداث ۵۰۰ پل مشارکت داشته است گفت: تا کنون ۸ هزار راه توسط انجمن خیرین راه و ترابری احداث شده است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: یدالله نوروزی در چهارمین گردهمایی بزرگ خیرین راه و ترابری با تاکید بر اینکه امروز می توانیم بعد از پشت سر گذاشتن محدودیت های کرونا با برگزاری مراسم خیرین راه و ترابری از این سروران گرامی تشکر ویژه ای کنیم گفت: انجمن خیرین راه و ترابری با هدف ارائه خدمات و کاهش حوادث تشکیل شد و خوشبختانه توانسته است خدمات خوب و مناسبی در سراسر کشور داشته باشد و همچنان پر قدرت فعالیت خود را دنبال کند.

رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری برای پیشرفت در این حوزه نیازمند انسجام هستیم ادامه داد: خوشبختانه با ایجاد انجمن خیرین راه و ترابری در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای و ناوگان‌ها هماهنگی های خوبی ایجاد شد و می بینیم که با ساخت راه و پل چه ثمرات خوب و گره گشایی های خوبی صورت گرفته است.

انجمن خیرین راه و ترابری در سراسر کشور با شناسایی مناطق محروم و نیازهای آن مناطق، خیرین را در جریان این نیازها گذاشته و کمک خوبی به این مناطق و رشد آنها داشته باشد

نوروزی ادامه داد: قطعا با ارتقاء ایمنی، کاهش زمان سفر و هزینه ها می توان برای کل کشور شاهد رونق اقتصادی هم بود. بنابراین انجمن خیرین راه و ترابری در سراسر کشور با شناسایی مناطق محروم و نیازهای آن مناطق، خیرین را در جریان این نیازها گذاشته و کمک خوبی به این مناطق و رشد آنها داشته باشد. قطعا با ایجاد راه های ارتباطی معضلات مناطق محروم به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.

۸ هزار راه توسط انجمن خیرین راه و ترابری احداث شده است

رئیس هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با اشاره به اینکه برای تایید این اظهارات باید گفت که تاکنون ۸ هزار راه توسط انجمن خیرین راه و ترابری احداث شده است خاطر نشان کرد: انجمن خیرین راه و ترابری در این مدت توانسته است در ساخت و تکمیل ۵۰۰ پل مشارکت داشته باشد.

نوروزی ادامه داد: ایجاد پایگاه‌های هلال‌احمر و اورژانس در محورهای مواصلاتی که ۹۴ عدد از این پایگاه‌ها بهره‌برداری خواهد شد به رانندگان می تواند تسهیلات ارائه کند.

انجمن خیرین راه و ترابری با ایجاد پل بر رودخانه اروند راه ارتباطی برخی از روستاها را که در برخی از فصول سرد سال مسدود می‌شد را بازگشایی کردند

وی با اشاره به اینکه انجمن خیرین راه و ترابری دو دوره آموزش ایمنی را در دانشگاه علم و صنعت برگزار کرده است خاطر نشان کرد: انجمن خیرین راه و ترابری با ایجاد پل بر رودخانه اروند راه ارتباطی برخی از روستاها را که در برخی از فصول سرد سال مسدود می‌شد را بازگشایی کردند. همچنین در دیگر استان‌ها نیز اقدامات این چنینی بسیاری انجام شده است که آثار آن در سال‌های آتی مشاهده می‌شود. لذا امیدوارم توفیقی داشته باشیم تا آینده کشور که متعلق به خود و نسل آینده است را بهتر بسازیم.

احداث ۵۰۰ پل و ۸ هزار راه توسط انجمن خیرین راه| ارزیابی بانک جهانی از جاده‌های مواصلاتی ایران

همچنین ایمان اسلامیان،‌ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این گردهمایی گفت: امیدواریم در ایران نیز شاهد افزایش انجمن‌های مشابه انجمن خیرین راه و ترابری باشیم، چراکه حضور چنین انجمن‌هایی در محرومیت‌زدایی و ایجاد حس ذهنی و عینی عدالت در جامعه تاثیر می‌گذارد.

در ارزیابی اخیر بانک جهانی در این گزارش‌ها جاده‌های مواصلاتی ایران یکی از جاده‌های برتر و در تراز کشورهای توسعه‌یافته معرفی شده است

وی افزود: ایمن‌سازی و نگهداری جاده‌ها توسط خیرانی انجام می‌شود که جان هزاران نفر را از مرگ نجات می‌دهند اما نامشان دیده نمی‌شود. در ارزیابی اخیر بانک جهانی در این گزارش‌ها جاده‌های مواصلاتی ایران یکی از جاده‌های برتر و در تراز کشورهای توسعه‌یافته معرفی شده است.

اسلامیان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و عدالت محوری یکی از مباحثی است که در حوزه خدمت‌رسانی به مردم مطرح است و امیدواریم با فعالیت‌های انجمن خیرین راه و ترابری شاهد ارتقاء بیشتر این موضوع باشیم ادامه داد: ایمن‌سازی و نگهداری جاده‌ها توسط خیرانی انجام می‌شود که جان هزاران نفر را از مرگ نجات می‌دهند اما نامشان دیده نمی‌شود. امید است در گام‌های بعد با کمک و رهنمودهای خیران نقشه راه‌های کشور را در بخش صادرات محوری نیز داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: بخش اقتصادی را دارای سه رکن دولتی، خصوصی و تشکیلات مردمی و غیر دولتی خواند و گفت: این بخش بسیار پررنگ و قدرتمند است که سبب می‌شود اقتصاد کشور عادلانه‌تر توزیع شود.

کد خبر: ۱۷۹٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha