۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
مسئولان بازار سرمایه به دنبال پیشگیری از پیامدهای احتمالی بودجه ۱۴۰۲ هستند
کارشناس بازار سرمایه:

مسئولان بازار سرمایه به دنبال پیشگیری از پیامدهای احتمالی بودجه ۱۴۰۲ هستند

کارشناس بازار سرمایه گفت: در وضعیت فعلی، مشکل بورس ریسک‌های مربوط به بودجه است و آینده بازار وابسته به متغیرهایی است که در جلسه رئیس سازمان بورس با حقوقی‌های بزرگ بازار سرمایه بحث شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، محمد نوربخش، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت کارگزاری سرمایه و دانش با اشاره به اقدام پیش‌دستانه سازمان بورس برای ارائه نکات فعالان و شرکت‌های بورسی به ستاد اقتصادی دولت پیش از نهایی شدن بودجه سال آینده کشور، گفت: بیشتر مشکلات حاکم در بورس که روند این روزهای بازار را تحت شعاع قرار داده، ناشی از مشکلات ساختاری اقتصاد کشور و ریسک‌های مربوط به بودجه است.

وی اظهار داشت: بیشتر سرمایه‌گذاران نسبت به این موضوع نگرانی دارند که نرخ گاز تا چند برابر افزایش یابد و در کنار آن مسایلی دیگر در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند روند بازار را تحت تاثیر خود قرار دهد.

نوربخش ادامه داد: چاره‌اندیشی در خصوص این مسایل در جلسه دو روز گذشته وزارت اقتصاد با حضور رئیس سازمان بورس و حقوقی‌های بازار سرمایه از جمله اتفاقات مثبتی است که رخ داد.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: در وضعیت فعلی، مشکل بازار ریسک‌های مربوط به بودجه است که جلسه مذکور نشان داد مسئولان به فکر راه حلی برای جلوگیری از بحران‌ها هستند و تلاش مسئولان و تدابیر اتخاذ شده در این جلسه به عنوان اتفاقی مثبت تلقی می‌شود که حال باید در انتظار نتیجه آن ماند.

نوربخش در رابطه با روند آتی بازار خاطرنشان کرد: آینده بازار وابسته به متغیرهایی است که در این جلسه بحث شد، اگر این متغیرها به سمت و سوی مثبت پیش بروند، بازار سهام با مشکل عمده دیگری مواجه نیست.

کد خبر: ۱۷۹٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha