۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰
افزایش ۲۰ درصدی مواد اولیه لوازم خانگی
در گفتگو با بازار خبرداد؛

افزایش ۲۰ درصدی مواد اولیه لوازم خانگی

گرگان- کیخا، مدیرعامل کارخانه یخچال سازی هیرکانیا از افزایش ۲۰ درصدیمواد اولیه لوازم خانگی در شش ماهه ابتدای سال خبرداد.

ابوالفضل کیخا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای مانایی در بازار و امکان رقابت با شرکت های بزرگ تصمیم بر آن داریم که با دو پارامتر قیمت گذاری منصفانه و ارائه خدمات پس از فروش واقعی به سراغ اصل مشتری مداری برویم.

مدیرعامل کارخانه یخچال سازی هیرکان افزود: با وجود آن که در سال گذشته شاهد افزایش قیمت متوسط حدود ۲۰ درصدی مواد اولیه بودیم و اجازه افزایش ۱۸ درصدی را داشته، با کاهش حدود نصف سود به سراغ حمایت از مصرف کننده ها رفتیم.

وی ادامه داد: در موضوع خدمات پس از فروش تلاش و برنامه ریزی بر آن است که تامین قطعات و گارانتی ها در محدوده متوسط ۴۸ ساعته اجرا شود مگر در شرایط خاص و به دلیل بعد مسافت این زمان طولانی تر خواهد شد.

کیخا گفت: استفاده از نیروی کار مسلط به سواد آکادمیک و دانش آموختگان مراکز علمی را در فصل جدید تولید یخچال و فریزر به عنوان یک اصل در دستور کار است و اهتمام بر آن داریم که با تلفیق علم و تجربه محصولی مطمئن، کیفی و با قیمت مناسب به مشتری تحویل دهیم.

مدیرعامل کارخانه یخچال سازی هیرکان بیان کرد: با نیروی کار و سرمایه گذاری فعلی، صرفا قادر به تامین سفارش های داخلی هستیم و در برخی اوقات چند ماه، سفارش ها در انتظار می مانند.

کیخا گفت: در برنامه های کوتاه مدت شرکت امکان تولید بیشتر یخچال و فریز برای صادرات وجود ندارد اما نیازسنجی از بازارهای عراق و افغانستان انجام شده تا در صورت حصول شرایط مطلوب تر آمادگی برای صادرات وجود داشته باشد.

گفتنی است کارخانه یخچال سازی هیرکانیا سال ۱۳۸۹ در شهرک صنعتی کردکوی تأسیس شد.

کد خبر: ۱۷۹٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha