۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
انتشار اخبار غیرواقعی در خصوص اتمام پروژه آبرسانی به همدان مردم را عصبانی کرده است
حاجی بابایی:

انتشار اخبار غیرواقعی در خصوص اتمام پروژه آبرسانی به همدان مردم را عصبانی کرده است

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس گفت: انتشار اخباری از سوی وزارت نیرو مبنی بر اینکه ابر پروژه آبرسانی به همدان پایان یافته و آب شرب به وضعیت پایدار رسیده مردم را عصبانی کرده است.

حمید رضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه وزیر نیرو را به دلیل خبرهای غیر واقعی در مورد آب شرب همدان به مجلس احضار کرده است، گفت: در سئوالی از وزیر نیرو خواستار توضیح وی درخصوص اطلاع رسانی غیر واقعی در مورد آبرسانی به همدان شدیم.

حاجی بابایی گفت: انتشار اخباری از سوی وزارت نیرو مبنی بر این که ابر پروژه آبرسانی به همدان اتمام یافته و همدان در خصوص آب شرب به وضعیت پایداری رسیده مردم همدان را عصبانی کرده است.

وی تاکید کرد: به دنبال انتشار این اخبار در رسانه های مختلف به ویژه صدا وسیما سئوال هایی از وزیر نیرو پرسیدیم که براساس قوانین وی باید درمجلس به این سوال ها پاسخ دهد.

فارغ از اینکه بی تدبیری از عوامل اساسی مشکل آبرسانی به شهر همدان در ماه های اخیر بوده و تاکنون مشکل آبرسانی به همدان حل نشده و به همین دلیل مردم به شدت در رنج هستند، متاسفانه اخباری غیر واقعی که از سوی وزارت نیرو منتشر می شود بیشتر از مشکل بی آبی مردم همدان را عصبانی کرده است

وی افزود: فارغ از اینکه بی تدبیری از عوامل اساسی مشکل آبرسانی به شهر همدان در ماه های اخیر بوده و تاکنون مشکل آبرسانی به همدان حل نشده و به همین دلیل مردم به شدت در رنج هستند، متاسفانه اخباری غیر واقعی که از سوی وزارت نیرو منتشر می شود بیشتر از مشکل بی آبی مردم همدان را عصبانی کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:در طول چندماه گدشته نامه های محرمانه ای با عنوان وضعیت موجود بی آبی در همدان به وزارت نیرو ارسال شده که متاسفانه پاسخ لازم را دریافت نکرده ایم.

وی سئوال های خود از وزیر نیرو را بر شمرد و گفت: در این نامه از دکتر محرابیان پرسیده ایم که آیا ابر پروژه آبرسانی به همدان را شما حل کرده اید؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به این که تاکنون هیچ آبی از خارج از استان به همدان نرسیده است و مقداری از مشکلات آب از طریق آب چاه های کشاورزی حل شده است، گفت: دومین سوال این است که چرا از فروردین برنامه ریزی نکرده اید تا چاه حفر کنید تا امروز بحران بی آبی در همدان عنوان و چهره پایتخت تاریخ وتمدن ایران را خدشه دار نکند.

وزیر نیرو باید توضیح دهد که چرا با آگاهی از وضعیت بی آبی در همدان از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آن را مدیریت نکرده که امروز این بحران پیش نیاید

حاجی بابایی به سئوال دیگری اشاره کرد و گفت: وزیر نیرو باید توضیح دهد که چرا با آگاهی از وضعیت بی آبی در همدان از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آن را مدیریت نکرده که امروز این بحران پیش نیاید؟

وی بیان داشت: سئوال دیگر من دلیل اطلاع رسانی های غیر واقعی در مورد وضعیت آبرسانی به همدان است که زمینه ساز بی اعتمادی و عصبانیت مردم همدان شده و وزیر نیرو در مجلس باید علت موضوع را توضیح دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر پیگیری شبانه روزی پروژه آب رسانی همدان افزود: موارد دیگری نیز وجود دارد که در مجلس مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۹٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha