۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
تسهیلات ادوات کشاورزی را در قالب دام کارت به دامداران دادند
مدیرعامل شرکت هومن صنعت اراک: 

تسهیلات ادوات کشاورزی را در قالب دام کارت به دامداران دادند

گرگان-رحیمی، مدیرعامل شرکت هومن صنعت اراک گفت: تسهیلات ادوات کشاورزی را در قالب دام کارت برای تهیه نهاده های دامی به دامداران دادند. 

حسین رحیمی در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گرگان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، تسهیلات بخش ادوات کشاورزی بسیار ناچیز بود.

مدیرعامل شرکت هومن صنعت اراک افزود: تمام امید ما به نیمه دوم سال است و امیدواریم که شرایط تسهیلات برای کشاورز بهتر شود چرا که کشاورزان نقدینگی برای خرید ادوات کشاورزی ندارند.

وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی به خصوص در مناطق مرکزی ایران فروش خوبی نداشتیم و اگر در زمان کشت شالی وضعیت بهتر بود می توانستیم دو برابر فروش داشته باشیم.

رحیمی ادامه داد: اگر وضعیت به همین روال پیش برود تولیدکنندگان این بخش آسیب می بینند.

مدیرعامل شرکت هومن صنعت اراک در خصوص تولیدات شرکت، گفت: یک دستگاه کاه خرد کن کیسه زن در ایران در شرکت هومن صنعت اراک تولید می شود و کشاورزان استقبال خوبی از آن می کنند.

وی افزود: در سال های گذشته در گلستان نماینده فروشی نداشتیم اما در حال حاضر فعالیت خود را در این استان شروع کرده و پنج نماینده فروش در گنبدکاووس، آق قلا و گرگان داریم.

رحیمی ادامه داد: به صورت مستقیم به کشورهای عربستان و عراق و به صورت غیر مستقیم به کشورهای ترکمنستان و ازبکستان صادرات داریم.

مدیرعامل شرکت هومن صنعت اراک گفت: در گرجستان فروشگاهی به نام اراکی داریم و در تاجیکستان یک خط مونتاژ برای تولید محصول داریم.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha