۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
هدف گذاری تجارت ۳۰ میلیارد دلاری بین ایران و امارات

هدف گذاری تجارت ۳۰ میلیارد دلاری بین ایران و امارات

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف گذاری تجارت ۳۰ میلیارد دلاری فی ما بین کشورمان و امارات برای دو سال آینده در دستور کار نهادهای تجاری دو کشور قرار دارد.

به گزارش بازار، فرزاد پیلتن مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت در مصاحبه با تحریریه تجارت خارجی گفت:کشور امارات به عنوان یکی از کشورهای مهم در تجارت خارجی ایران به شمار می‌رود.

پیلتن با اشاره به اینکه همواره موازنه حجم تجاری بین دو کشور به نفع امارات بوده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها برقراری توازن، حفظ و ارتقاء سطح روابط تجاری بین دو کشور در دستور کار نهادهای مرتبط با تجارت است.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با استقرار سفیر امارات در تهران و همچنین انتخاب و اعزام رایزن بازرگانی ایران در امارات در آینده نزدیک و همچنین تاسیس مرکز تجاری در امارات، زمینه برای پیگیری و تحقق این برنامه‌ها فراهم شده است.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های و امکاناتی که امارات برای توسعه همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه در سطح منطقه‌ای و بین المللی دارد. با رفع موانع تجاری و افزایش استانداردها و بیمه‌های صادراتی میتوان به تجارت ۳۰ میلیارد دلاری با امارات برسیم.

کد خبر: ۱۷۹٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha