۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
 ۴۰۰۰ کشاورز گلستانی عضو اتحادیه ماشین آلات کشاورزی هستند
مدیر عامل اتحادیه ماشین های کشاورزی گلستان: 

۴۰۰۰ کشاورز گلستانی عضو اتحادیه ماشین آلات کشاورزی هستند

گرگان_ سمیعی، مدیرعامل اتحادیه ماشین های کشاورزی گلستان از عضویت بیش از ۴ هزار کشاورز در اتحادیه شرکت های تعاونی مکانیزاسیون ماشین های کشاورزی هیرکان گلستان خبر داد. 

هانیه سمیعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفت شرکت تعاونی ثبت شده در بخش کشاورزی زیر مجموعه اتحادیه مکانیزاسیون ماشین های کشاورزی هستند.
مدیرعامل اتحادیه ماشین های کشاورزی گلستان ادامه داد: شرکت های تعاونی شهرستان های رامیان، گنبدکاووس، گمیشان، کلاله و گرگان در این اتحادیه حضور دارند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تفاهم نامه ای با بانک توسعه تعاون منعقد شده و کشاورزانی که عضو اتحادیه هستند می توانند برای خرید لاستیک کمباین و تراکتور تسهیلات دریافت کنند.
سمیعی با بیان اینکه دو سال از فعالیت این اتحادیه می گذرد، ادامه داد: فعالیت های اتحادیه باعث می شود کشاورزان برای انجام امورات خود کمتر به جهاد کشاورزی مراجعه کنند و کارهای خود را از طریق این مرجع پیگیری کنند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که اتحادیه در حال پیگیری است بیمه رانندگان تراکتور و کمباین است و برای کشاورزان عضو اتحادیه بیمه بدنه و شخص ثالت شامل ۳۰ درصد تخفیف می شود.
سمیعی در خاتمه افزود: یکی دیگر از مواردی که از طرف اتحادیه پیگیری می شود کارت معاینه فنی تراکتورها و کمباین دار ها است.

کد خبر: ۱۷۸٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha