۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
بررسی درخواست های بودجه ای برای چند طرح عمرانی کشور

بررسی درخواست های بودجه ای برای چند طرح عمرانی کشور

در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد، درخواست‌های چهار وزارتخانه نفت؛ صنعت، معدن و تجارت، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث و بررسی گذاشته و تصمیم‌های لازم درباره آن‌ها گرفته شد.

به گزارش بازار، در این جلسه درخواست‌های وزارت نفت، شامل طرح‌های «مهندسی و توسعه حوزه انتقال، پالایشی، تأسیسات، ذخیره‌سازی، جنبی ستادی» با سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی؛ طرح «احداث پالایشگاه گاز ایلام (فاز ۲)» با سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی؛ طرح «اجرای سامانه یکپارچه پایش عملکرد ناوگان حمل و نقل دیزلی درون شهری (سیپاد) برای ۲۶۰ هزار دستگاه ناوگان دیزلی حمل و نقل باری/ مسافری درون‌شهری» و طرح «احداث خط لوله فرآورده مهرآران/ فسا/ شیراز (خط لوله پارس)» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، درخواست وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص «اصلاح مصوبه مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۹ شورای اقتصاد با موضوع طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون‌ شهری و برون‌ شهری» بررسی شد.

اعضا همچنین درخواست‌ وزارت نیرو با موضوع «سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان برای اجرای طرح ترمیم و به سازی سد و نیروگاه مسجد سلیمان» و نیز درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «ترک تشریفات مزایده فروش فضای آگهی‌های نشریات خبرگزاری جمهوری اسلامی به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران» به استناد ماده (۸۷) قانون محاسبات عمومی کشور، بررسی کردند.

در پایان این نشست، گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص «خط مشی تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» ارائه شد.

این چهارمین باری بود که جلسه کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۱ برگزار شد. ریاست این جلسه را معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور بر عهده داشت و اعضای این کمیسیون، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و نمایندگان امورهای تخصصی سازمان برنامه و بودجه در آن شرکت داشتند.

کد خبر: ۱۷۸٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha