۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کمیسیون آموزش با پرداخت چند مرحله‌ای پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته مخالف است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

کمیسیون آموزش با پرداخت چند مرحله‌ای پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته مخالف است

وحیدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مجلس با وزیر آموزش و پرورش، این کمیسیون با پرداخت چندمرحله‌ای و ۲۰ درصدی پاداش پایان خدمت معلمان مخالفت کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت هرچه سریع‌تر پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته، عنوان کرد: به طور معمول در سنوات گذشته دولت در لوایح بودجه رقم بودجه را پیش بینی می‌کرد و این پاداش با یک سال تأخیر پرداخت می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: متأسفانه با این وجود، رقم پرداختی به معلمان با بیش از یک سال تأخیر، پرداخت می‌شود به نحوی که معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا این لحظه دریافتی نداشته اند.

وحیدی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان برنامه، وزارت آموزش و پرورش و معاون پارلمانی ریاست جمهوری، به مسئولان اجرایی تأکید شد که تأخیر بیش از حد در این موضوع به صلاح نیست.

وی افزود: همچنین مقرری ماهانه صندوق بازنشستگی کشوری معلمان، از صندوق بازنشستگی کشوری تا به امروز نیز با ۳ ماه تأخیر در آموزش و پرورش مواجه شده که در قانون پیش بینی شده در صورتی که صندوق توانایی پرداخت نداشته باشد، سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به پرداخت اقدام کند ولی با تأخیر مواجه شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: مقرر شد رئیس کمیسیون آموزش مجلس جلسه‌ای فوری برای پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه داشته باشد و پیشنهاد ما در کمیسیون آموزش این است که این پاداش به صورت یکجا به  معلمان پرداخت شود.

وحیدی یادآور شد: پرداخت پاداش پایان خدمات معلمان سال ۱۴۰۰ باید جز پرداخت‌های اولویت دار دولت باشد و در نشست امروز کمیسیون آموزش، اعضا با پرداخت چند مرحله‌ای و ۲۰ درصدی آن به معلمان مخالف هستند.

کد خبر: ۱۷۸٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 14
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علیرضا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      10 0
      بعداز یکسال تازه بفکر افتادن که مثل گوشت قربونی پرداخت کنن ، این انصافه ، تا دیروز تعریف و تمجید می شدن حالا باید برای پرداخت حق مسلم شون اما و اگرها بوجود بیاد واقعا اگه ارگانی دیگه باشه همینطور عمل می کنید. خیلی کم لطف و بی انصافین..
    • احمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      10 0
      شمابه خدا اگه خداباورهستیداین همه جفادرحق معلم چیست چون باجان وخون ازحکومت وجمهوری اسلامی درهرمناسبتی دفاع میکنه چون ازیه کاسب سبزی فروش درامدش کمتره بابا به خدا حیا هم خوب چیزیه دیگه چقدگناهش چیه با یک یا دو مقطع بالاتر ازخیلی ازحقوق بگیران کشورکمتر میگیره
    • میترا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      6 0
      سلام بعد از این همه خدمت صادقانه و خالصانه و یکسال از بازنشستگیمون گذشته خدا را خوش نمیاد پاداش را جوری دلتون می خاد و زمانش هم بسته به میلتون باشه بپردازید .... پاداشمون را سریعتر و یکجا بپردازید .دگه چقدر صبر کنیم.
    • بازنشسته ۱۴۰۰ IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 0
      شمارابه خدا به کمی بخودتون بیادبعداز۱۳ماه بازنشستگی واقعاخنده داره بااین همه مشگلات بازنسشته ها صحبت ازدرصدمیکنیدبراپاداش فرهنگیان بازنشسته خدا خوش نمیادناهم زن وبچه ودانشجووهزارنسگل داریم
    • ناشناس IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      4 0
      آیا در سازمان های دیگه هم همینطوره خجالت بکشید اصلا آموزشو تعطیل کنید خیال خودتون و همه را راحت کنید
    • حسین IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 0
      از ماست که از ما نیست پس از یکسال تو م روی تورم ان موقع کجا الان کجا تازه نصف قیمت شده ارزشی هم نداره مابه‌التفاوتش از اصلش بیشتره تازه هنوز بگو مگو میکنن تا چه رسد به عمل
    • بازنشسته ۱۴۰۰ IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 0
      واقعا خجالت داره ،این پاداش حق ماست ،که با این تورم الان دگه کاری نمی شه با اون انجام داد
    • اقبال IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 1
      مادیگه یادمون رفته که پاداشی داریم .نوش جان خودتون ...
    • زهرا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 0
      به جای اینکه دیرکردش رو هم بدید،قسطیش می خوایدکنید?
    • حسن IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      3 0
      والا ،دولت های گذشته هم اگر چند مرحله ای پرداخت می کردن هیچکدام به مهر کشیده نمی شد مرداد و شهریور پرداخت می کردن ؛ سوابق رو بررسی کنید ؛ این دولت تازه بعد مهر و شروع سال تحصیلی جدید وتاخیر ابیش از یکسال تازه داره بررسی می کنه مرحله ای پرداخت کنه یا ... ! خدایا شکرت نمایندگان هم از خرداد دارن تذکر میدن! کو گوش شنوا سخنگوی وزارت گفته بودن قبل از مرداد و شهریور ؛ رکورد تاخیر در این دولت شکسته شد ! چرا نظرات من ثبت نمیشه! آیا توهینی شده خدای نکرده؟؟
    • رضا یی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 0
      عجب صبری خدا دارد عجب صبری خدا دارد عجب صبری خدا دارد ولی صبر ما به سر آمده هر چه داریم از وزیر باکفایت و بی نظیر وبا اراده وبا جنب وپیگیر هست
    • معصومه IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 0
      بله درسته . باید یک جا پرداخت بشه که بشه با آن کاری کرد ‌ ذره ذره که از بین میره و فاسده ای نداره
    • ابوالفضل IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      من در طول خدمت سی ساله وزیر توانمندی را ندیدم افسوس و صد افسوس
    • بازنشسته IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 0
      پس چی شد اینا که فقط بیست درصدش ریختن ما بازنشسته ها از وزیر آموزش پرورش میخواهیم به یک جای قانونی شکایت کنیم مارا راهنمایی کنید