۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
ضرورت تغییر مدل های کسب و کار بر بستر فن آوری
رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی تأکید کرد

ضرورت تغییر مدل های کسب و کار بر بستر فن آوری

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش فن ­آوری در تغییر مدل های کسب و کار در دنیای امروز، خاطرنشان کرد: نگرش ما در فضای کسب و کار نیز متناسب با تغییرات محیط و حوزه فن آوری باید تغییر کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وهب متقی نیا که صبح روز شنبه نهم مهر ماه در ارتباط زنده تصویری با کارکنان این بانک در دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره و بازاریابی خدمات بانکی» سخن می گفت، با اعلام این مطلب بر رویکرد آموزشی مستمر و مهارت محور تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان بانک کشاورزی به ویژه کارکنان  شعب سراسر کشور یادآور شد: با تغییرات به وجود آمده در بستر فن آوری، ارائه خدمات به روش های سنتی پاسخگوی نیاز های امروزی نیست و تغییر مدل های کسب و کار امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس هیأت مدیره  بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت بهبود و ارتقای مدل های کسب و کار تصریح کرد: مذاکره با مشتری، نیازسنجی و رصد رفتار مشتریان و تولید و ارائه خدمات بانکی بر اساس این داده ها نیازمند تغییر است.

متقی نیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زیرساخت های الکترونیکی بانک کشاورزی و قابلیت های آن، گفت: نگرش ما متناسب با تغییرات محیطی و حوزه فن آوری در ارائه خدمات باید تغییر کند تا مشتریان بدون حضور درشعبه و با سرعت بیشترو در بستری امن، خدمات مورد نیاز خود از جمله تسهیلات را دریافت کنند.

وی در ادامه  بر ضرورت توسعه ارتباط با مشتریان، ارتقای دانش کارکنان و کسب مهارت های جدید متناسب با تغییرات تأکید کرد و یکی از این مهارت ها را فنون مذاکره و شناخت نیازهای مشتری دانست و ابراز امیدواری کرد: با همت، برنامه ریزی و توسعه ارتباط با مشتریان، برنامه های تدوین شده این بانک در حوزه بازاریابی با هدف افزایش سهم از بازار، جذب منابع  مالی بخش کشاورزی  و کمک به تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور تحقق  یابد.

کد خبر: ۱۷۸٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha