۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۰
«چشمه گُل رامیان» به سرمایه گذار بخش‌ خصوصی واگذار می شود
فرماندار رامیان:

«چشمه گُل رامیان» به سرمایه گذار بخش‌ خصوصی واگذار می شود

رامیان- استیری، فرماندار شهرستان رامیان گفت: با هدف ارتقاء بهره وری از جاذبه طبیعی «چشمه گُل» رامیان، مباحث مدیریتی این تفرجگاه به بخش خصوصی واگذار می شود.

مهدی استیری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: بر اساس آسیب شناسی انجام شده و با عنایت به نظرات صاحب نظران گردشگری، مقرر شد تا بهره برداری از چشمه گل رامیان به بخش خصوصی واگذار شود.

فرماندار رامیان افزود: در سنوات گذشته و در برهه های مختلف، محدوده چشمه گل رامیان‌ در اختیار شهرداری قرار داشت که بازدهی مطلوبی حاصل نشد.

وی بیان کرد: هم اکنون مراحل واگذاری چشمه گل رامیان به بخش خصوصی در گام های نهایی قرار داشته و امیدواریم با نهایی شدن این رویه مدیریتی، شاهد رونق گردشگری در رامیان باشیم.

گفتنی است، چشمه گل رامیان در حدود شش کیلومتری جنوب شهر رامیان قرار دارد؛ این چشمه به صورت یک استخر طبیعی ۹۰ متر طول، ۸۰ متر عرض و ۳۴ تا ۴۴ متر و حتی به روایتی تا ۸۰ متر عمق دارد و در ارتفاع ۳۲۰ متری از سطح دریا واقع شده است.

این چشمه طبیعی از سه طرف به جنگل و از یک طرف به زمین‌های زراعی متصل است، آب چشمه از کف زمین می‌جوشد و رنگ آن به دلیل عمق زیاد به صورت سبز تیره بسیار خوشرنگ و جالب است.

کد خبر: ۱۷۷٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha