۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شد
استاندار ایلام:

۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شد

ایلام- استاندار ایلام گفت: در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان جذب شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ استان، افزود: با توجه به بخشنامه صادر شده در خصوص تمدید تسهیلات تبصره ۱۸، مهلت جذب این تسهیلات تا پایان دیماه سال‌جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه حتی یک ریال از رقم تسهیلات تبصره ۱۸ نباید برگشت داده شود، گفت: جذب این تسهیلات در رونق اقتصادی و توسعه استان نقش بسزایی دارد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دستگاه‌هایی که از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ عملکردشان ضعیف داشته‌اند، فرصت دارند تا پایان دیماه سالجاری عقب ماندگی خود را جبران کند، اضافه کرد: با این حال دستگاه‌های اجرایی نظیر راه و شهرسازی، کمیته امداد، بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد بسیار خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هایی که بهترین عملکرد را در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ داشتند، گفت: به دلیل اهمیت ویژه امور اقتصادی و حوزه اشتغال استان نشست‌های تبصره ۱۶ و ۱۸ بصورت مرتب برگزار می‌شود.

بهرام نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولیدات دانش بنیان، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تولیدات دانش بنیان، باید ۱۰ درصد از تسهیلات سر جمع بانک‌ها، به حوزه دانش بنیان سوق داده شود.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به اینکه به دلیل پتانسیل و ظرفیت بالای گردشگری استان حداقل باید ۶ یا ۷ هتل در استان ساخته شود، اضافه کرد: روان‌کاری و تسهیل برای ساخت چندین هتل در عین رعایت قوانین و مقررات و پیگیری از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضرورت دارد.

کد خبر: ۱۷۷٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha