اصناف همواره در کنار نظام و انقلاب هستند
نایب رئیس اتاق اصناف تهران:

اصناف همواره در کنار نظام و انقلاب هستند

نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: امروز اصناف و بازاریان در محکومیت هتک حرمت به مقدسات اعلام کردند ما همواره در کنار انقلاب و نظام هستیم و به هیچ‌وجه مطالبه‌گری را با زیاده‌خواهی تداخل نخواهیم داشت.

به گزارش بازار، علی توسطی نایب رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص تجمع امروز (چهارشنبه، ۶ مهر) اصناف و بازاریان در محکومیت هتک حرمت به مقدسات با اشاره به جایگاه اصناف و بازاریان در همه تحوالت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از گذشته تا امروز گفت: اصناف و بازاریان همواره در کنار انقلاب و نهاد ولایت بوده و هستند.

وی افز.وود: متأسفانه با اتفاقات روزهای اخیر شاهد بداخلاقی‌هایی بودیم که می‌توانست از طریق مجاری قانونی و بدون هزینه برای جامعه انجام شود.

توسطی بیان کرد: امروز اصناف با حضور خود در این مکان مقدس اعلام کردند ما همواره در کنار انقلاب و نظام هستیم و به هیچ‌وجه مطالبه‌گری را با زیاده‌خواهی تداخل نخواهیم داشت.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه عده‌ای با استفاده از تکنولوژی و مدرنیته قصد تحت تأثیر قرار دادن ذهنیت مردم را دارند، گفت: من به عنوان یک فرد از جامعه صنفی کشور و تهران به هشتک پاسداری از حرمت خون شهیدان اعتقاد دارم و ما باید این هشتک را رواج دهیم.

کد خبر: ۱۷۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha