۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
 ۱۷۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۱۷۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در سال جاری ۱۷۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شده است.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با بازار اظهار داشت:  یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام از ابتدای سال جاری تا کنون ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت طلب، بالغ بر ۱۷۶ هزار  متر مربع به ارزش بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال  از این اراضی را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد که این مهم باعث شد این یگان در بین یگانهای حفاظت از اراضی سطح کشور حائز رتبه برتر شود.

وی از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه وشهرسازی بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی پرهیز کنند و دفاتر و بنگاههای املاک نیز از نقل و انتقال اراضی فاقد سند مالکیت خودداری کنند.

وی تصریح کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ در ساعات اداری آماده دریافت گزارشات در مورد تصرف غیر قانونی اراضی است.

کاظمی همچنین اعلام کرد: هیچ دستورالعمل و آیین نامه ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین نشده و این کار غیرقانونی است.

وی افزود :ثبت نام مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد، متقاضیان ثبت نام مسکن ملی به خوبی بدانند که بعد از پالایش به اطلاع آنها خواهد رسید که آیا واجد شرایط شناخته شده اند و یا اینکه آنها امتیاز خرید مسکن ملی را ندارند.

کد خبر: ۱٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha