۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت لایت کوین| قیمت تا کدام نقطه ریزش خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت لایت کوین| قیمت تا کدام نقطه ریزش خواهد داشت؟

قیمت لایت کوین در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد که این ریزش از افزایش ترس در بازار و نگرانی سرمایه گذاران از ریزش های سنگین بازار رمزارزها ناشی می شود.

به گزارش بازار، قیمت لایت کوین در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد که این ریزش از افزایش ترس در بازار و نگرانی سرمایه گذاران از ریزش های سنگین بازار رمزارزها ناشی می شود.

توکن LTC روز چهارشنبه به پایین ترین سطح ماهانه خود یعنی ۵۱.۸ دلار سقوط کرد که حدود ۲۳ درصد کمتر از بالاترین سطح این ماه است. ارزش بازار این رمزارز نیز به حدود ۲.۷ میلیارد دلار کاهش یافته و آن را به بیست و دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است. ارزش لایت کوین همچنین بیش از ۸۷ درصد از بالاترین سطح امسال سقوط کرده است.

پیش بینی قیمت لایت کوین

احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت لایت کوین| قیمت تا کدام نقطه ریزش خواهد داشت؟


نمودار هفتگی نشان می دهد که قیمت لایت کوین طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. فشار فروش این ارز زمانی ادامه یافت که لایت کوین در محدوده ۳۰۰ دلار، الگوی دو قله را تشکیل داد. قیمت توکن LTC سپس ریزش خود را آغاز کرده و اکنون به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است.

به نظر می رسد لایت کوین در حال شکل دهی یک الگوی پرچم نزولی است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این ارز یک شکست نزولی را پیش روی خود داشته باشد و فروشندگان نقطه حمایت کلیدی بعدی را روی ۲۲.۴۶ دلار هدف قرار دهند که حدود ۵۷ درصد کمتر از سطح فعلی است. این حمایت، یک سطح مرجع مهم محسوب می شود؛ چراکه پایین ترین نقطه قیمت در دسامبر ۲۰۲۰ بوده و باید در نظر داشت که حد ضرر برای این معامله ۷۰ دلار است.

کد خبر: ۱۷۷٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha