۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
۲۰۶۱۱ بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی اصفهان
در یک سال گذشته انجام شد؛

۲۰۶۱۱ بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی اصفهان

اصفهان - کمیلی، مدیرکل صمت استان اصفهان گفت: در طول یک سال گذشته ۲۰ هزار و ۶۱۱ بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و غیرصنفی استان اصفهان در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است.

امیرحسین کمیلی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ماموریت های سازمان صمت مبارزه با قاچاق کالا است، اظهار داشت: این موضوع در راستای حمایت از کالای داخلی، رونق تولید و اشتغال آفرینی نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته ۲۰ هزار و ۶۱۱ بازرسی از واحدهای مختلف استان اصفهان در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است، ابراز داشت: از این تعداد بازرسی ها، ۱۸ هزار و ۷۵۹ مورد مربوط به بازرسی از اصناف بوده است.

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه یک هزار و ۸۵۲ بازرسی هم در طول یکسال گذشته غیرصنفی بوده است، تصریح کرد: در قالب این بازرسی ها ۲۸۶ پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش این پرونده ها بیش از ۴۲ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: در مواردی که تخلف دیده شده است پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مماشاتی در موضوع قاچاق کالا نداریم

کمیلی با بیان اینکه در موضوع قاچاق کالا و مبارزه با آن هیچ مماشاتی نداریم، تاکید کرد: خوشبختانه دستگاه های مختلف در سطح استان اصفهان در این موضوع با یکدیگر اتحاد نظر دارند.

وی در مورد ریز جزئیات پرونده های تشکیل شده تصریح کرد: ۵۸ پرونده از پرونده های تشکیل شده در حوزه مواد غذایی، ۵۰ پرونده محصولات آرایشی و بهداشتی، ۵۰ مورد دخانیات، ۳۶ پرونده پوشاک و ۹۲ پرونده در مورد سایر موضوعات بوده است.

مدیرکل صمت استان اصفهان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ برای دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی راه اندازی شده است، تاکید کرد: در سال گذشته بیش از ۳۵ هزار و ۸۹۷ مورد شکایت در سطح استان اصفهان در این سامانه ثبت شده است.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha