برگزاری نمایشگاه ایران نانو با حضور ۳۰ شرکت خارجی

برگزاری نمایشگاه ایران نانو با حضور ۳۰ شرکت خارجی

سیزدهمین دوره نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ از ۹ تا ۱۲ مهر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۳۰ شرکت خارجی از کشورهای مالزی، چین، هند، مکزیک، ترکیه و ارمنستان در حوزه‌های مختلف تخصصی حضور خواهند داشت.

به گزارش بازار، بنابر اعلام ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سیزدهمین دوره از این نمایشگاه، ۳۰ میهمان از کشورهایی، چون برونئی، مالزی، تایلند، چین، سوریه، هند، مکزیک، ترکیه و ارمنستان در حوزه‌های مختلف تخصصی حضور خواهند داشت تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه، جلساتی با شرکت‌های نانویی ایرانی برای همکاری مشترک داشته باشند.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را مذاکره و ملاقات تجاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرده است، و به همین منظور با همکاری وزارت امور خارجه میهمانانی از سایر کشورها برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند.

در این راستا، از شرکت‌های دانش‌بنیان نانویی که علاقه‌مند به برگزاری جلسه با این گروه‌ها هستند، دعوت شده تا با مراجعه به سایت غزال صندوق نوآوری و شکوفایی برای این نشست‌ها ثبت نام کنند. پس از ثبت‌نام، کارشناس مربوط تماس می‌گیرند و ضمن بررسی حوزه تخصصی شرکت، هدف شرکت‌ها را از حضور در جلسات B۲B بررسی می‌کنند و از سوی دیگر با توجه به نیازهای طرف خارجی، جلسات B۲B برنامه‌ریزی خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha