۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین گاز در واحدهای تولیدی زنجان اتخاذ شده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین گاز در واحدهای تولیدی زنجان اتخاذ شده است

زنجان-فغفوری،رئیس سازمان صمت زنجان گفت: تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین گاز در واحدهای تولیدی استان زنجان اتخاذ شده چرا که فصل سرد این استان نزدیک است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار به پرداخت بخشی از مطالبات شرکت ایریکو از طریق راه‌آهن شمال‌غرب اشاره کرد و گفت: با توجه به پتانسیل‌های‌ خوب این شرکت و مصوبات سفر وزیر کشور، کارهای‌ جدیدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به آخرین وضعیت تسهیلات ریالی سرجین‌بافت اشاره کرد و ابراز داشت: چهار مورد استعلام خواسته‌ شده بانک ملی برای تزریق تسهیلات محقق شده‌ است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: همچنین تامین تسهیلات این واحد تولیدی مصوب شد و نداشتن تعهدات ارزی که موضوع را پاک می‌کرد نیز جزو مصوبات بود.

فغفوری به تخصیص سوخت به واحدهای معدنی و صنعتی در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: بنا به هر دلیلی مشکلاتی در سامانه صدف ایجاد می‌شود که نمی‌توانیم در این مورد بارگزاری‌های الکترونیکی را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تخصیص به موقع و کافی سوخت برای واحدهای معدنی و صنعتی یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه گذاران در استان است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه این مساله جزو مصوبات کارگروه بود تا تامین سوخت جایگزین با سرعت بیشتری در ایام سرد سال انجام گیرد،گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرد، تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین گاز در واحدهای تولیدی این استان اتخاذ شده است.

کد خبر: ۱۷۷٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha