۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
جزئیات واگذاری ۱۳۵۰۰ میلیاردی «خنصیر»
بازار خبر داد

جزئیات واگذاری ۱۳۵۰۰ میلیاردی «خنصیر»

شرکت مهندسی نصیر ماشین، شرکت راسا تجارت را به مبلغ پایه ۱۳۵۰۰ میلیارد تومان واگذار می کند، ارزش دفتری آن برای شرکت نصیر ماشین ۵ میلیارد تومان ثبت شده به همین دلیل سود کلانی عاید سهامداران می کند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مهندسی نصیر ماشین با نماد خنصیر شرکت وابسته به خود یعنی شرکت راسا تجارت بارمان را قرار است واگذار کند، مبلغ پایه واگذاری این شرکت را مبلغ ۱۳۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته اند که ارزش دفتری آن برای شرکت مهندسی نصیر ماشین حدود ۵ میلیارد تومان تمام شده است و انجام این معامله سود کلانی را نصیب شرکت خواهد کرد.

از آنجایی که خنصیر به کف حمایتی رسیده بود افشای اطلاعات انتقال دارایی توسط مدیران ماشین نصیر کاملا آگاهانه بود و حمایت از این دارد که حقوقی ها از کف قیمت سهم را جمع کرده اند و بر همین مبنا نماد خنصیر در گروه خودرویی با تقاضای بالایی مواجه شده است.

این نماد در یک سال گذشته منفی ۴۰ درصد بازدهی منفی داشته و در ۳ ماهه اخیر هم معاملات آن همسو با نوسان منفی شاخص کل بورس افتی ۱۵ درصدی را ثبت کرده است، اما نکته جالب توجه اینجاست که گزارش سه ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این نماد با افت همراه بوده است.

کد خبر: ۱۷۷٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha