۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
محدودیتی برای توسعه روابط با سریلانکا نداریم
وزیر امور خارجه:

محدودیتی برای توسعه روابط با سریلانکا نداریم

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای سریلانکایی خود اظهار داشت: ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با سریلانکا ندارد.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک با علی صبری وزیر خارجه سریلانکا دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه فی مابین از جمله آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و منطقه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان با مناسب توصیف کردن روابط دو کشور آخرین تحولات مربوط به روابط دو جانبه را مورد بررسی قرار داد و گفت: از توسعه بیشتر همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور استقبال می‌کنیم.

وزیر امور خارجه ایران از فعالتر شدن بخش خصوصی ایران در پروژه‌های زیرساختی این کشور استقبال و نسبت به تعمیق روابط و توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری و حوزه خدمات فنی - مهندسی دو کشور ابراز امیدواری کرد.

وزیر خارجه سریلانکا نیز با استقبال از پیشرفت‌ها در مذاکرات هسته‌ای ایران، نسبت به همکاری‌های دو کشور در عرصه بین المللی و نیز حضور و مشارکت شرکت‌های ایرانی در برخی پروژه‌های زیرساختی کشورش ابراز خرسندی کرد و بر اراده سیاسی دولت سریلانکا جهت رفع موانع گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۷۷٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha