۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
عدم نظارت بر قیمت لوازم‌التحریر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای| فروشندگان اتحادیه ضرر کردند
رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر اصفهان:

عدم نظارت بر قیمت لوازم‌التحریر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای| فروشندگان اتحادیه ضرر کردند

اصفهان - اعتصامی؛ رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر اصفهان گفت: برخی مدارس و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به برپایی نمایشگاه های لوازم التحریر در آستانه سال تحصیلی می‌کنند که به ضرر فروشندگان خرد است.

سید محمدرضا اعتصامی، در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال با توجه به نوع کالاها تورم ۵۰ تا ۶۰ درصدی را در بازار لوازم التحریر شاهد هستیم.

وی افزود: این قیمت ها از طریق بازرسان این اتحادیه به شدت رصد می شود و مردم اگر از فروشگاه های رسمی خریداری کنند، می توانند در صورت مشاهده خلافی در زمینه قیمت ها به این اتحادیه اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر اصفهان با گلایه از آموزش و پرورش و ارگان هایی که خودسرانه اقدام به زدن نمایشگاه لوازم التحریر در آستانه مهر می کنند، تصریح کرد: از ۶۰۰ عضو اتحادیه لوازم التحریر طی دو سال گذشته ۸۵ نفر به دلایل مختلف از جمله کرونا و نمایشگاه هایی که به شکل خلاف در مدارس برپا می شود تعطیل شده اند و یا تغییر کاربری داده اند.

وی اضافه می کند: طبق قانون، مدارس حق کار اقتصادی ندارند، این در حالی است که در آستانه فصل مدارس می بینیم که برخی از آنها، اقدام به برپایی نمایشگاه های لوازم التحریر و کیف و کفش می کنند و به کسب و کارهایی که شغلشان فروش لوازم التحریر است ضربه می زنند.

اعتصامی بیان کرد: این نمایشگاه‌ها تنها به آموزش و پرورش ختم نمی شود و فروشگاه های زنجیره ای هم در این ایام به اصطلاح بره کشان است؛ آنها بدون نظارت خاصی اداره می شوند و معمولاً اجناس بنجل و بی کیفیت با قیمت های ارزان در آنها به فروش می رسد.

کد خبر: ۱۷۶٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha