۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
مجوز تعطیلی واحدهای تولیدی به بانک‌ها داده نشود
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

مجوز تعطیلی واحدهای تولیدی به بانک‌ها داده نشود

فرهنگی، نماینده مردم تبریز، در مجلس با بیان این که نباید تحت هیچ عنوانی به بانک‌ها مجوز تعطیلی واحدهای تولیدی داده شود.

به گزارش بازار، محمدحسین فرهنگی در همایش «بانک‌ها و بخش خصوصی، نقش‌ها و انتظارات» افزود: بازداشت مدیران بنگاه‌های اقتصادی باید تنها در مواقع بسیار ضروری باشد چرا که این موضوع سبب ایجاد مشکلات فراوانی در آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی از واحدهای تولیدی از محل مجوزهایی که در بودجه سال‌های گذشته بوده و از بخش ریالی صندوق توسعه، تسهیلات گرفته اند، ولی صندوق در زمان تسویه حساب از این تولیدکنندگان، تقاضای ارز می‌کند، ادامه داد: به تازگی تعدادی از واحدهای استان، نامه‌ای در این زمینه ارسال کرده اند که این موضوع یک معضل قابل حل نیست بنابراین باید به صورت جدی پیگیری شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از بانک‌های دولتی و خصوصی برای ارایه گزارشی مبنی بر مشخص شدن میزان گردش مالی در حوزه‌های مختلف استان گفت: در حال حاضر فعالان اقتصادی استان باید از فرصت پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های و فرصت‌هایی که در روسیه به دلیل اعمال تحریم‌ها و همچنین در ترکیه به دلیل شرایط ارزی به وجود آمده، استفاده کنند و مراودات تجاری را توسعه دهند.

وی همچنین از اتاق بازرگانی تبریز درخواست کرد تا با ایجاد کارگروه‌های تخصصی، راهکارهایی را برای افزایش سهم استان در روابط اقتصادی ارائه دهند.

کد خبر: ۱۷۶٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha