۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
صدور بیش از ۱۱ میلیون حواله پایا و ساتنا طی ۴ ماه در بانک ملی ایران

صدور بیش از ۱۱ میلیون حواله پایا و ساتنا طی ۴ ماه در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران براساس درخواست و دستور مشتریان طی چهار ماه نخست امسال بیش از ۱۱ میلیون حواله پایا و ساتنا صادر کرده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با هدف سهولت و امنیت، خدمات انتقال وجه بین ‌بانکی را تحت سامانه های پایا و ساتنا با مبالغ خُرد و کلان برای مشتریان امکان‌پذیر کرده است.

بانک ملی ایران طی چهار ماه نخست امسال بیش از ۱۱ میلیون و ۹۶۲ هزار حواله پایا و ساتنا به درخواست مشتریان در شبکه بانکی صادر کرده است.

به عبارت دیگر بانک ملی ایران در این مدت روزانه به طور میانگین ۹۶ هزار و ۴۶۷ حواله از طریق سامانه پایا و ساتنا به درخواست مشتریان به حساب های دیگر انتقال وجه انجام داده است.

درضمن تعداد حواله های وارده پایا در بانک ملی ایران در بازه زمانی چهارماهه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته، ۳۱ درصد رشد داشته است.

گفتنی است، از اواخر دی ماه سال گذشته بر اساس مجوز اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی سقف دستور پرداخت پایا به مبلغ یک میلیارد ریال افزایش یافت و مشتریان می توانند برای انتقال وجوه بین بانکی پرداخت های خرد در چهار بازه زمانی ۳:۴۵ و ۱۰:۴۵ و ۱۳:۴۵ و ۱۸:۴۵ از طریق درگاه های حضوری و غیر حضوری اقدام کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این خدمت می توانند با افتتاح یکی از انواع حساب های جاری، پس‌انداز و مدت‌دار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در سایر بانک‌ها در همان روز اقدام کنند.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha