۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
برنامه بوگاتی برای فروش خودروهای کار کرده| ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو دست دوم!
بازار از فروش خودروهای دست دوم گزارش می دهد

برنامه بوگاتی برای فروش خودروهای کار کرده| ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو دست دوم!

شرکت خودروسازی بوگاتی برای اطمینان مشتریان محصولات دست دوم قدیمی این شرکت، برنامه پیش تایید مالکیت خودرو در راستای اعطای گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان عرضه کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: خرید خودرو کار کرده توسط مشتریان در سراسر دنیا با نگرانی ها همراه است. شرکت های عدیده ای برای تست و بررسی محصولات کار کرده در دنیا تاسیس شده است، اما شاید هیچ کدام از آن نتوانند به خوبی یک شرکت خودروساز طیب خاطر برای مشتریان ایجاد کنند.

مخصوصا اگر این موضوع مربوط به یک خودرو سوپر اسپرت یا خاص نیز باشد، در این صورت شرکت های بررسی کننده با دقت بیشتری اقدام به ارائه خدمات می کنند. زمانی که مراکز تست تصادف به دلیل قیمت بالای خودروهای سوپر اسپرت از تست ایمنی آن ها سر باز می زنند، شاید عدم ارائه خدمات بررسی خودرو دست دوم به محصولی مانند بوگاتی چندان جای تعجب نداشته باشد؛ زیرا بوگاتی یکی از خودروهای خاص بازارهای جهانی است که معمولا مشتریان کار کرده آن از مشتریان خواهان محصول صفر کیلومتر بیشتر باشد.

برنامه بوگاتی برای فروش خودروهای کار کرده| ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو دست دوم!

بوگاتی به خودروهای کار کرده گواهینامه می دهد

خودروسازانی که محصولات خاص به بازارهای جهانی عرضه می کنند، همواره در تلاش هستند برای محصولات کار کرده خود سیستم تایید یا برنامه پیش تایید قبل معامله داشته باشند، این موضوع نیز حداقل سه دهه است در صنعت خودروسازی دنیا وجود دارد. خودروسازان هدف دارند با این سیاست به مشتریان خودروهای کار کرده اطمینان دهند که محصول خریداری شده توسط آن ها دارای کیفیت لازم و همان کیفیت محصول صفر کیلومتر برای آن وجود دارد.

بوگاتی به عنوان یک شرکت چند ملیتی در صنعت خودرو، جدیدترین خودروسازی است که شروع به ارائه یک برنامه معتبر برای تایید خودروهای کار کرده خودرو در سراسر دنیا دارد. هنوز مشتریانی در بازارهای جهانی تمایل به خرید دست دوم محصولاتی مانند شیرون یا ویرون دارند، برنامه جدید بوگاتی برای این دسته از مشتریان در بازارهای جهانی صدق می کند

بوگاتی به عنوان یک شرکت چند ملیتی در صنعت خودرو، جدیدترین خودروسازی است که شروع به ارائه یک برنامه معتبر برای تایید خودروهای کار کرده خودرو در سراسر دنیا دارد. هنوز مشتریانی در بازارهای جهانی تمایل به خرید دست دوم محصولاتی مانند شیرون یا ویرون دارند، برنامه جدید بوگاتی برای این دسته از مشتریان در بازارهای جهانی صدق می کند.

اگر به بازارهای لوازم یدکی در دنیا مراجعه کنید، متوجه خواهید شد برای قطعه ای ساده ماننده باله عقب، چندین فروشنده و تولیدکننده وجود دارد. ولی یک مشتری خودرو دست دوم از کجا باید بداند که محصول سوپر اسپرت گران قیمتش دارای قطعات اصلی است؟ زیرا هزینه نگهداری، تعمیر یا خرید قطعات ویرون و شیرون به حدی بالا است که بوگاتی مجبور است برای این محصولات تاییدیه پیش خرید صادر کند.

برنامه بوگاتی برای فروش خودروهای کار کرده| ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو دست دوم!

کیفیت برای خرید خودرو

بوگاتی به مشتریان خودروهای دست دوم شیرون یا ویرون این اطمینان را می دهد که در صورت اقدام خرید از برنامه پیش مالکیت، کارشناسانی برای بررسی محصول یا دریافت آن در نمایندگی و بررسی اجزا فنی ارائه دهد، این موضوع سبب کیفیت بالا خودرو در زمان خرید خواهد شد.

کسانی که خرید ویرون یا شیرون را از طریق شریک مجاز بوگاتی انتخاب می‌کنند، می‌توانند با آگاهی از این که خودروی خریداری شده کیفیت بی‌نظیر مورد انتظار بوگاتی را دارد، بنابراین در زمان استفاده از این خودرو مالک خودرو می تواند با خیال راحت آن را برانند

در همین راستا شرکت بوگاتی بیانیه ای با این موضوع صادر کرده است؛ «کسانی که خرید ویرون یا شیرون را از طریق شریک مجاز بوگاتی انتخاب می‌ کنند، می‌ توانند با آگاهی از این که خودروی خریداری شده کیفیت بی‌ نظیر مورد انتظار بوگاتی را دارد، بنابراین در زمان استفاده از این خودرو مالک خودرو می تواند با خیال راحت آن را برانند».

شرکت خودروسازی بوگاتی این خبر خوش را به مشتریان محصولات دست دوم خود داده است که در صورت اقدام خرید از برنامه پیش تایید، تمام خودروها مشمول یک سال گارانتی محدود خواهند شد. حتی این گارانتی برای خودرویی مانند شیرون به عنوان محصولی قدیمی دارای جامعیت، گارانتی قابل قبول و جامع دارد.

سوالی مطرح می شود که این گارانتی شامل چه خدماتی خواهد شد؟ بوگاتی تلاش کرده است که برای خودروهای قدیمی خود گارانتی شامل انجام تعمیرات الکتریکی، مکانیکی یا صافکاری ارائه دهد. در بخش صافکاری خدمات شامل رنگ و نقاشی خواهد شد، نکته قابل توجه اینجاست که برای ویرون تمام خدمات مکانیکی، الکتریکی و تامین قطعه شامل پوشش هزینه می شود.

برنامه بوگاتی برای فروش خودروهای کار کرده| ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو دست دوم!

هزینه مالکیت بوگاتی چقدر است؟

شرکت خودروسازی بوگاتی تلاش کرده است در صورت مراجعه مشتریان محصولات دست دوم برای انجام سرویس های دوره ای مانند تعویض روغن، فیلمی از فرآیند تعویض و انجام خدمات به مالک خودرو داده شود. البته این نوع ارائه خدمات برای افرادی با سطح درآمد متوسط نیست. مالکان جدید محصولات دست دوم بوگاتی باید بدانند که سقف این خودرو قیمتی معادل یک تویوتا سوپرا جدید دارد، بنابراین می توان درک کرد که هزینه تعمیر این خودرو چقدر گران است.

نگرانی در خصوص ارائه خدمات پس از فروش برای خودروهای دست دوم در سراسر دنیا وجود دارد، شرکت چند ملیتی خودروسازی بوگاتی اعلام کرده است که اگر مشتری این نوع گارانتی را دریافت کند به مدت یک سال در هر جای دنیا می تواند از خدمات این شرکت بهره مند شود. بنابراین، فرض کنید که یک دستگاه بوگاتی دارای گواهینامه اصلی شرکت را در اروپا خریداری کرده اید، مراکز خدمات در خاورمیانه باید این اقدام به عرضه خدمات پس از فروش به شما داشته باشند. این موضوع به صورت بالعکس نیز صادق است.

شرکت خودروسازی بوگاتی برای وفادار سازی مشتریان برنامه ای ایجاد کرده است که اگر یکسال از مالکیت خودرو دست دوم بگذرد، خدمات مجازی فراگیر سالانه را مالک جدید دریافت خواهد کرد و می تواند این موضوع را هر سال شاهد باشد

نکته قابل توجهی که مشتریان بوگاتی باید از آن آگاه و شرکت بارها به آن اشاره کرده است، برای موارد تعمیراتی که شامل گارانتی می شود، فقط مراکز مجاز این شرکت اجازه دریافت و انجام سرویس ها را دارند. اگر نیاز باشد در زمان تعمیر قطعه ای تعویض شود، آن قطعه به مدت دو سال تحت گارانتی این شرکت قرار خواهد گرفت.

شرکت خودروسازی بوگاتی برای وفادار سازی مشتریان برنامه ای ایجاد کرده است که اگر یکسال از مالکیت خودرو دست دوم بگذرد، خدمات مجازی فراگیر سالانه را مالک جدید دریافت خواهد کرد و می تواند این موضوع را هر سال شاهد باشد.

برنامه بوگاتی برای فروش خودروهای کار کرده| ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو دست دوم!

البته باید این نکته را اشاره کرد که خرید این خودرو نیازمند پرداخت مالیات قابل توجه در کشورهای که قوانین سختگیرانه آلایندگی دارند، است. گاهی مالکان این خودروها به دلیل عدم توان پرداخت مالیات یا مصرف بالای سوخت این خودرو اقدام به فروش آن می کنند.

مهم ترین قطعاتی که در محصولات بوگاتی به سرعت نیازمند تعویض می شوند شامل؛ لاستیک، رینگ، لنت ترمز، کمک فنر و باله های آیرودینامیک این خودروها است. شاید این مورد قابل توجه باشد که قطعه سازان چینی تاکنون موفق به تولید قطعات یدکی خودروهای بوگاتی نشده اند و اغلب محصولات موجود در بازار لوازم یدکی دنیا مربوط به قطعه سازان مکزیکی، آمریکایی یا اروپایی است. بنابراین، شرکت بوگاتی برای افزایش حجم گردش مالی خود اقدام به برنامه مهم پیش تایید برای خریداران محصولات دست دوم کرده است.

کد خبر: ۱۷۶٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha