۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
تخصیص بیش از ۸ هزار میلیارد ریال برای بهسازی جاده کاشان - بادرود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تخصیص بیش از ۸ هزار میلیارد ریال برای بهسازی جاده کاشان - بادرود

اصفهان - صلواتی، مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان در وزارت راه گفت: تاکنون بیش از هشت هزار میلیارد ریال برای بهسازی جاده کاشان-بادرود هزینه شده است.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به مطالبات و درخواست های مکرر مردم شهرستان‌های کاشان و نطنز برای اصلاح و بازسازی محور مواصلاتی کاشان-بادرود اظهار داشت: این جاده در مسیر ترانزیتی کریدور شمال-جنوب قرار دارد و از این رو توجه به این مطالبه مردم مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این جاده یکی از محورهای شلوغ و پر تردد شمال استان اصفهان است، ابراز داشت: با توجه به اهمیت این موضوع بهسازی و اصلاح این جاده در دستور کار قرار گرفت.

مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان در وزارت راه با بیان اینکه تاکنون بیش از هشت هزار میلیارد ریال اعتبار به این منظور هزینه شده است، تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل ۱۰ کیلومتر باقیمانده از این مسیر شاهد کاهش تصادفات جاده ای در این محور مواصلاتی باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این طرح از سال ۱۳۹۹ شروع شده بود، گفت: برای انجام این پروژه بیش از ۷۰ نفر در مدت ۱۸ ماه این طرح را به سرانجام رساندند.

صلواتی با اشاره به اینکه در حال حاضر خط کشی و نصب علائم ترافیکی در این مسیر اجرا شده است، افزود: با افتتاح و بهره برداری از مسیر بازسازی شده طی روزهای آینده، چالش ها و دغدغه های شهروندان در خصوص این مسیر کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه این جاده کریدور شمال-جنوب از مرز بازرگان تا خلیج فارس را بهم دیگر وصل می کند، تاکید کرد: با احداث ۱۰ کیلومتر باقیمانده به زودی شاهد کاهش تصادفات در این محور و ایمن شدن تردد در این مسیر خواهیم بود.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha