۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
مردم آگاهانه وارد بورس شوند/ هدایت نقدینگی به سمت بورس
مدیر دفتر منطقه‌ای بورس همدان:

مردم آگاهانه وارد بورس شوند/ هدایت نقدینگی به سمت بورس

همدان - مدیر دفتر منطقه‌ای بورس همدان دانش مردم همدان نسبت به سرمایه‌گذاری در بورس را ضعیف دانست و گفت: مردم آگاهانه وارد بورس شوند.

علی اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در استان همدان دانش سرمایه‌گذاری و پذیرش در بورس ضعیف است، افزود: در این راستا کلاس‌های آموزشی بورس همدان تشکیل می‌شد که متأسفانه برگزاری این کلاس ها  تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و فعلا منتفی شده است.

وی گفت: رایزنی‌های بسیاری به‌منظور تقویت و رونق بورس همدان با شرکت‌های متعدد صورت پذیرفته که می‌تواند برای آنها جذب مالی خوبی داشته باشد اما شاهد استقبال چندانی از سوی مردم و سرمایه گذاران برای ورود به بورس نبودیم.

سرمایه‌گذاری در بورس مولد است

اسکندری سرمایه‌گذاری در بورس را مولد دانست و عنوان کرد: در نهایت این مهم موجب رونق تولید و اشتغال‌زایی خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای بورس همدان فروش سهام شستا و سهام عدالت و همچنین هدایت آن به سمت بازار بورس را حرکت ارزشمندی در شرایط کنونی دانست.

اسکندری از اینکه حجم نقدینگی به جای سرمایه‌گذاری در مسکن، دلار و طلا به سمت بورس هدایت می‌شود ابراز خرسندی کرد و گفت: مردم باید سواد خود در زمینه بورس را افزایش دهند.

عدم آگاهی عمومی و اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری در بورس یک ضعف جدی است

وی عدم آگاهی عمومی و اطلاع‌رسانی صحیح از سرمایه‌گذاری در بورس را از نقاط ضعف آن دانست و خواستار ورود آگاهانه مردم به این حوزه شد.

اسکندری همچنین گفت: در راستای آگاهی در شرایط کرونایی به دنبال برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی هستیم که پس از مهار کرونا نیز این کلاس‌ها در دفتر بورس منطقه همدان فعال خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای بورس همدان توسعه فیزیکی شرکت‌های کارگزاری در بورس همدان را از گام‌های دیگر برای تقویت آن عنوان کرد.

کد خبر: ۱۷٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha