۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
بحران آب همدان فرصتی برای دریافت اعتبارات رفع فرسودگی شبکه آبرسانی ایجاد کرده است
نماینده مردم همدان در مجلس:

بحران آب همدان فرصتی برای دریافت اعتبارات رفع فرسودگی شبکه آبرسانی ایجاد کرده است

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس گفت: بحران آب در همدان فرصتی به منظور دریافت اعتبارات رفع فرسودگی شبکه آبرسانی ایجاد کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه آبرسانی به همدان باید به سمت آبرسانی پایدار پیش برود، عنوان کرد: اخذ تصمیمات در این زمینه باید بر پایه مطالعات کارشناسی استوار باشد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بحران پیش آمده در همدان میراثی بازمانده از گذشتگان است، گفت: اگر مردم از وضعیت موجود بیش از پیش آگاه شوند پای کار می آیند چنانکه در جریان پروژه آبرسانی اضطراری از مسیر مهاجران تا شهرک شهید بهشتی نیز پای کار آمدند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در شرایط فعلی جامعه فشار مضاعفی به مردم وارد شود، عنوان کرد: بحران آب در همدان فرصتی به منظور دریافت اعتبارات رفع فرسودگی شبکه آبرسانی ایجاد کرده است.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای در وزارت نیرو به منظور طرح مسائل مرتبط با آبرسانی پایدار به شهر همدان در هفته جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • درمانده IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 1
      والا ما کوی جنت هستیم یک ماه عزاب میکشیم تا پنج روز یا یک هفته کامل قطعی داشتیم در طی بیست چهارساعت 3ساعت آب داریم اونم آب گرمکن داغ نمیکنه بچه کوچیک هزار بدبختی خسته شدیم از گرونی بیدرامدی بی پولی قرض بدهی این آبم روش خدااااااااااااااااااااا