۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
روغن های موتور تقلبی در بازار فراوان است؛ توزیع عادلانه روغن
فعال در صنعت روغن موتور:

روغن های موتور تقلبی در بازار فراوان است؛ توزیع عادلانه روغن

ساری- هاشمی، فعال در صنعت روغن موتور کشور با اشاره به تخلفات در صنعت روغن موتور گفت: روغن تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که توسط افراد عادی قابل شناسایی نیست.

احمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه راه اندازی شعبه روغن موتور کیمیا اسپیدی در مازندران با اشاره به این که شرکت کیمیا اسپیدی بزرگترین تولیدکننده روغن های پایه خاورمیانه به شمار می رود، افزود: در روغن های موتوری جایگاه و رتبه دوم را در کشور داریم ولی در روغن های پایه رتبه نخست را دارا هستیم.

وی با اظهار این که شرکت کیمیا اسپیدی برای حمایت از صنعت خودرو تاسیس و راه اندازی شد، افزود: در حال حاضر شعب این شرکت افزایش یافته است و شیب آن در سال جاری صعودی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ شعبه در کشور راه اندازی شد و بنا داریم آن را در تمام مناطق کشور راه اندازی کنیم و سیاست ما از راه اندازی آن بود که بتوانیم کالای باکیفیت را به دست مردم دهیم.

هاشمی با اشاره به این که برخی افراد سودجو در صنعت روغن دارای تخلفاتی هستند و روغن تقلبی زیادی در بازار یافت می شود که توسط افراد عادی قابل شناسایی نیست، گفت: عرضه روغن به دست مصوب به دست مصرف کننده و اتوسرویس ها و توزیع عادلانه از جمله اهداف است.

این فعال در صنعت روغن موتور با اشاره به راه اندازی شعبه روغن موتور در مازندران خواست تا سیاست های شرکت را سرلوحه قرار دهند، گفت: هدف ما کسب سود به هر قیمتی نیست زیرا اگر یکی از زنجیره ها بد عمل کند به کل زنجیره صدمه خواهد زد.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۲۰ ناوگان خودرویی برای عرضه روغن در مجموعه گفت: شمار آن تا پایان سال آینده به بیش از ۱۵۰ دستگاه خواهد رسید و افزایش اشتغال از جمله برنامه ها و اهداف است.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha