۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
شرکت مخابرات جزیره ای عمل می کند
نماینده مردم نی ریز در مجلس:

شرکت مخابرات جزیره ای عمل می کند

طهماسبی، نماینده مجلس تاکید کرد: مدیرعامل شرکت مخابرات پاسخگوی هیچ مرجعی نیست، به صورت جزیره ای و خود مختار اقدام و عمل می کند.

به گزارش بازار، فرهاد طهماسبی در نشست علنی امروز(سه شنبه ۲۹ شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه از ملت بزرگ عراق برای میزبانی شایسته از حضور حماسی عزاداران اربعین حسینی تقدیر و تشکر می کنم، گفت: عرض تقدیر و تشکر از مسئولان و به ویژه گروه های مردمی برای مشائت و همراهی زایران اباعبدالله الحسین در کشور انجام دادند، دارم. در این ایام که مصادف است با حضور رئیس جمهور در مقر سازمان ملل متحد، امیدواریم این حضور حقانیت مواضع ملت قهرمان ایران را در تطابق با مقررات بشر دوستانه و بین الملل آشکارتر سازد و به نوعی چهره واقعی ملت ایران را در رعایت مقررات بین المللی و مواضع حق گرایانه دولت و ملت ایران را برجسته تر کند.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس ادامه داد: مشکلاتی که در حوزه انتخابیه و به صورت عام برای مردم در این مدت گذشته به نمایندگان مجلس منعکس شده یادآور می شوم. جناب آقای رئیس جمهور از وقوع سیلاب تابستانه گذشته تا امروز حدود یک ماه گذشته است، زحماتی را مسئولین مربوطه متحمل شدند از این بابت از استاندار و رئیس مدیریت ستاد بحران کشور و همکارانشان تقدیر و تشکر می کنم اما معاونین وزارت جهاد کشاورزی و معاونین برخی از وزارتخانه های دیگر برای بازدید میدانی از حوزه انتخابیه عزیمت کردند و امید را در دل مردم برای جبران خسارات زنده کردند، اما تا امروز بسیاری از وعده هایی که داده شده محقق نشده و مردم منتظر اقدامات اساسی دولت هستند از جمله جبران خسارات وارده به قنوات مردم که آب کشاورزی آنها را تامین می کند و اکثرا از حیز انتفاع خارج شده و وزارت جهادکشاورزی هم برای مرمت قنوات به وعده های خود تا امروز عمل نکرده است.

وی اظهار کرد: بانک کشاورزی در این شرایط خشکسالی و خسارت سیل، پا بر گلوی کشاورزان و دامداران مواجه با مشکلات خشکسالی گذشته در استمهال وام های سنوات گذشته هیچگونه همکاری با کشاورزان و دامداران نمی کنند. انتظار مردم و بنده از دولت این است که امهال اقساط وام های کشاورزی درد و مشکلات کشاورزان و دامداران را بیشتر درک کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مدیرعامل شرکت مخابرات پاسخگوی هیچ مرجعی نیست، به صورت جزیره ای و خود مختار اقدام و عمل می کند، پاسخگوی کارکنان شرکتی این شرکت نیست، وزارت ارتباطات اظهار عجز از برخورد قانون و نظارت با مجموعه شرکت مخابرات می کند، چند هزار نفر از جوانان این مملکت سال ها عمر خود را در مخابرات گذرانده اند اما امروز با دست رد مدیرعامل شرکت مخابرات رو به رو هستند حق و حقوق این عزیزان را چه کسی باید پاسخگو باشد.

طهماسبی ادامه داد: در نقشه راهی که در شرکت مخابرات ترسیم شده پس از منطقی شدن تعرفه ها، وعده هایی را پیش بینی کرده که در واقع بهبود شرایطی که منوط به ترسیم این نقشه راه شده دست بردن در جیب مردم است، یعنی افزایش تعرفه های مخابراتی، در این نقشه راه حق و حقوق شرکتی شرکت مخابرات پیش بینی نشده و با وجود برگزاری جلسات مکرر تا امروز مشکل این عزیزان را مرتفع نکرده اند.

این نماینده مجلس در بخش دیگر نطق خود تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش با وصف قانون رتبه بندی معلمان در مجلس در اجرای تکلیف قانونی با تصویب آیین نامه اجرایی ناکارآمد نقاط حساس و برجسته این قانون را برای معلمان دچار مشکل کرده و نارضایتی هایی را از طرف معلمان و فرهنگیان شاهد هستیم که لازم می دانم به وزیر این نکته را یادآور شوم که رضایتمندی معلمان و فرهنگیان منظور و مراد مجلس از تصویب این قانون بوده و است. نیروهای جامانده پیش دبستانی، نهضتی ها، طرح مهر آفرین گروه هایی هستند که به کررات با نمایندگان و مجلس در ارتباط هستند و از عدم حل مشکلاتشان گلایه مند هستند.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha