۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
راه روستایی تخریب شده «خانقاه - اسالم» بازسازی می شود
معاون استاندار گیلان:

راه روستایی تخریب شده «خانقاه - اسالم» بازسازی می شود

اسالم - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از تخصیص اعتبار برای بازسازی راه روستایی تخریب شده «خانقاه - اسالم» خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان،علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان تالش و در جمع خبرنگاران با بیان مطلب افزود: همچنین باید پل عابر پیاده در جوار پل موقت داخل شهر احداث شود تا مردم با سهولت تردد کنند.

وی از تخصیص اعتبار برای احداث راه روستایی خانقاه بخش اسالم نیز خبر داد و گفت: این راه روستایی بر اثر سیل تخریب شده بود که با تخصیص اعتبار عملیات احداث آن اجرایی می شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: باید ساخت سردهنه املاک کشاورزی روستای صوفیه دغن نیز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اعتبار احداث پل امید در کمربندی تالش اختصاص داده شده که باید عملیات ساخت آن اجرایی شود، گفت: اگر پیمانکار پروژه احداث این پل را انجام نمی دهد شهرداری قرارداد آن را فسخ و عملیات احداث را به پیمانکار دیگری واگذار کند تا شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از پل امید باشیم.

اکبری مقدم گفت: کارخانه کمپوست زباله تالش نیز در حال ساخت است که با بهره‌ برداری از این پروژه علاوه بر جلوگیری از تخریب و نابودی محیط‌ زیست، از منافع اقتصادی و تولیدات این کارخانه نیز بهره‌مند می شویم.

کد خبر: ۱۷٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha