۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری می شود
مدیرعامل شرکت غله زنجان:

۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری می شود

زنجان - مدیرعامل شرکت غله زنجان، با بیان اینکه خرید گندم از کشاورزان زنجانی از ۲۰ خردادماه سال جاری  آغاز می شود، گفت: امسال بیش از ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری خواهد شد. 

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم از گندمکاران زنجانی اشاره کرد و گفت: خرید گندم از کشاورزان زنجانی از ۲۰ خردادماه سال جاری  آغاز می شود و امسال بیش از ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری خواهد شد. 

وی ، با بیان اینکه این استان در خصوص ذخیره گندم در سیلوها مشکلی ندارد، گفت: حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی استاندار در استان زنجان وجود دارد و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی کامل برای خریداری گندم دارد. 

مدیرعامل شرکت غله زنجان به قیمت خرید گندم از کشاورزان اشاره کرد و یادآور شد: خرید گندم معمولی در سال زراعی ۹۸-۹۹ در قیمت پایه ۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

ایزدی با بیان اینکه استان زنجان مازاد بر نیاز مصرف، تولید دارد و به استان های دیگر هم گندم ارسال می شود، افزود: بیش از ۴۰ مرکز برای خرید گندم در استان زنجان اعلام آمادگی کردند. 

وی با بیان اینکه بیشترین تولید گندم متعلق به شهرستان خدابنده است، تصریح کرد: بیشترین خرید گندم هم متعلق به این شهرستان است. 

کد خبر: ۱۷٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha