۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
پرداخت ۶۹۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار نفر در استان بوشهر توسط بانک ملی ایران
در نیمه نخست امسال انجام شد؛

پرداخت ۶۹۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار نفر در استان بوشهر توسط بانک ملی ایران

بوشهر- زراعتگر مدیر امور شعب بانک ملی استان بوشهر از پرداخت ۶۹۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار نفر در استان بوشهر توسط بانک ملی ایران در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

داریوش زراعتگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بانک ملی استان بوشهر در راستای حمایت از جوانان بومی و کارآفرینان در استان، اقدامات موثری داشته و ضمن پرداخت تسهیلات، نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال زایی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی بانک ملی استان بوشهر در بخش‌های مختلف در نیمه نخست امسال خاطر نشان کرد: حدود ۱۰ هزار فقره تسهیلات با مبلغ ۶۹۵ میلیارد تومان به مردم استان بوشهر از طریق ۴۸ شعبه بانک ملی در استان پرداخت شده است.

زراعتگر از پرداخت ۳۸۲ میلیارد تومان تسهیلات خرد در قالب کارت اعتباری به ۶ هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات در راستای شعار سال و برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان بوشهر از پرداخت ۱۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۴ شهریور بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده‌ایم.

زراعتگر همچنین به پرداخت تسهیلات فرزند آوری اشاره کرد و یادآور شد: ۱۴۰۰ فقره تسهیلات با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان در این حوزه پرداختی صورت گرفته است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان بوشهر از پرداخت ۱۲۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و افزود: بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در این حوزه تسهیلات پرداخت شده است.

زراعتگر با اشاره به تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد نیز بیان کرد: تعداد ۱۹۹ فقره به مبلغ ۱۶۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۴۴۸ فقره تسهیلات بنیاد برکت به مبلغ ۲۰۹ میلیارد ریال و ۷۹ فقره تسهیلات ریاست جمهوری نیز به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا ۲۴ شهریور پرداخت شده است.

زراعتگر تاکید کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار و متخصص و خلاق و کارآفرین بهره می‌بریم.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha