۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
تثبیت اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در واحدهای صنعتی و کشاورزی اصفهان
استاندار اصفهان خبر داد؛

تثبیت اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در واحدهای صنعتی و کشاورزی اصفهان

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: طی یکسال اخیر با رفع مشکلات ۹۵۰ واحد صنعتی و کشاورزی اشتغال بیش از شش هزار نفر در سطح استان اصفهان تثبیت شده است.

سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به به اینکه رونق تولید اشتغال آفرین است، اظهار داشت: از سویی دیگر لازم است تا با رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تثبیت اشتغال این واحدها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه طی یکسال اخیر مشکلات و چالش های ۹۵۰ واحد صنعتی و کشاورزی را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کرده ایم، ابراز داشت: با این اقدام بیش از شش هزار شغل در سطح استان اصفهان تثبیت شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت شده است، تصریح کرد: در بخش اصناف نیز برای بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان اصفهان پرداخت شده است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان گفت: یکی از برکات این سفر توجه ویژه رئیس جمهور به موضوعات مربوط به راه استان بود.

مرتضوی با بیان اینکه تصویب بیش از ۴۰ هزار میلیارد سال اعتبار در حوزه راهداری استان اصفهان افزود: این اعتبار برای ۲۷ قرارداد اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با اختصاص این اعتبار پروژه های جدید راهسازی در دستور کار گرفته است، تاکید کرد: البته رفع نقاط حادثه ساز هم مورد تاکید است و به شدت در جهت رفع این چالش در سطح استان اصفهان تلاش می کنیم.

طرح احیای زاینده رود در مراحل نهایی

استاندار اصفهان همچنین در مورد احیای دائمی زاینده رود گفت: این طرح در مرحله نهایی است و انشاالله به زودی اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم در استان اصفهان است، یادآور شد: زاینده رود هویت اصفهان است و این هویت باید با احیای زاینده رود حفظ شود و از این رو گفتمان عمومی در جامعه نیز باید در این زمینه به کمک ما بیاید.

کد خبر: ۱۷۵٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha