۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
روی ریل بهبود شرایط اقتصادی نیستیم| سیستم ربوی بانکها اصلاح شود
نماینده مردم آبادان در مجلس در گفتگو با بازار:

روی ریل بهبود شرایط اقتصادی نیستیم| سیستم ربوی بانکها اصلاح شود

محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: نیاز هست تا شخص رئیس جمهور به موضوع تغییرات کابینه ورود کرده و تیم اقتصادی موجود را تعدیل کند.

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور بیان کرد: متاسفانه دولت سیزدهم خلاف اهداف و شعارهایی که داده بود عمل می کند.

وی بیان کرد: بیشترین نمود این مسئله در موضوعات اقتصادی است و نگرانی ها را در پی داشته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: متاسفانه در یک سال گذشته شاهد افزایش جهشی قیمت کالاهای اساسی و سایر زمینه ها بوده ایم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: ما هم در بحث املاک، ارز، طلا، کالای اساسی و لوازم خانگی با رشد شدید قیمت ها مواجه شده ایم که پذیرفتنی نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف دولتمردان این است که اقتصاد را به ریل اصلی خود بازگردانند خب سوال این است که وقتی اقتصاد به ریل اصلی خود برگردد که دیگر نباید بدین نحوه دچار مشکلات اقتصادی شویم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی اقتصادی به ریل اصلی خود بازمی گردد دیگر نباید دچار تورم و انحراف شویم، بیان کرد: از این رو و با وجود تورم و مشکلات اقتصادی باید گفت که دولت مسیر را اشتباه طی می کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال بنده اخیرا هم بر این نکته تاکید داشتم که تیم اقتصادی دولت نیاز به تجدید در نفرات دارد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید در تفکرش تجدید نظر کند، بیان کرد: تیم اقتصادی دولت در گام هایی که برمی دارد باید تجدید نظر کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: نیاز هست تا شخص رئیس جمهور به موضوع تغییرات کابینه ورود کرده و تیم اقتصادی موجود را تعدیل کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضرورت دارد تا رئیس جمهور نفرات تخصصی تری را در تیم اقتصادی خود جایگزین کند تا این افراد بتوانند لوکوموتیو اقتصاد را به ریل اصلی خود بازگردانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار بانکها در ایجاد تغییرات اقتصادی در کشور بیان کرد: نیاز به تحولات موثر در مدیریت و ساختار بانکها داریم. متاسفانه سیستم ربوی بانکها که هم نمایندگان فریاد از آن می زنند و هم مراجع به آن اشاره داشتند، باید اصلاح شود.

کد خبر: ۱۷۵٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha