۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
جدا کردن ۶۹ قلم کالا از مستثنیات سود بازرگانی از مهم‌ترین دلایل رکود گمرک بوشهر است
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر:

جدا کردن ۶۹ قلم کالا از مستثنیات سود بازرگانی از مهم‌ترین دلایل رکود گمرک بوشهر است

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: جدا کردن ۶۹ قلم کالا از مستثنیات سود بازرگانی از مهم‌ترین دلایل رکود گمرک و بندر بوشهر در شرایط کنونی است.

خورشید گزدرازی در حاشیه نشست مدیران استانی با فعالان بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی برای رونق تجارت و بازرگانی بویژه در بنادر استان بوشهر تمام توان خود را به کار گرفته ولی علیرغم تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته، نیازمند همکاری بیشتر گمرکات کشور و مدیران ارشد هستیم.

وی با ابراز گلایه از رکود محسوس گمرک و بندر بوشهر به دلیل شرایط نابرابر رقابت با بنادر استان‌های همجوار افزود: حذف مشوق‌ها و تسهیلاتی که باعث حضور سرمایه گذاران معتبر داخلی و خارجی و تجار به بنادر بوشهر می‌شد، سبب‌ساز این رکود است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: جدا کردن ۶۹ قلم کالا از مستثنیات سود بازرگانی از مهم‌ترین دلایل رکود گمرک و بندر بوشهر است که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

گزدرازی تصریح کرد: برای برقراری مجدد این کالاها، باید رایزنی در حد مدیران ارشد وزارتخانه صورت گیرد و مدیران استان و نمایندگان و متخصصان و ...باید راهکارها را مشخص و ورود کنند.

وی یادآور شد: بندر بوشهر با این سبقه برجسته در تجارت و دریانوردی، نیازمند توجه بیشتر است و بازرگانان و تجار استان نیز چشم به همراهی مدیران دوخته‌اند.

کد خبر: ۱۷۵٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha