۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
واحدهای تولیدی یزد آماده حضور دانشجویان بورسیه صنعتی| تضمین شغلی در بخش تحقیق و توسعه
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

واحدهای تولیدی یزد آماده حضور دانشجویان بورسیه صنعتی| تضمین شغلی در بخش تحقیق و توسعه

شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از پذیرش بورسیه ای دانشجویان برای فعالیت در بخش صنعت خبر داد و گفت: دانشگاه ها و واحدهای تولیدی استان پذیرای دانشجویان علاقمند هستند.

محمدعلی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از ابتکارات مسئولان استان در دولت سیزدهم که عملیاتی شد، طرح بورسیه شغلی صنایع است که با پیگیری های شبانه روزی استاندار، صنایع استان که همواره نیازمند فارغ التحصیلان نخبه هستند از زمان انتخاب رشته دانشجو را بورسیه تحصیلی می کنند.

وی ادامه داد: به این ترتیب عملا دانشجو از ابتدای تحصیل بدون واسطه و صرفا بر اساس نمره قبولی در آزمون سراسری پذیرفته شده و تا پایان دوره تحصیلی تحت پوشش قرار می گیرد و در نهایت مهندسانی کاربلد برای این واحدهای تولیدی تربیت می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: با این کار مسئله اشتغال زبده ترین، بهترین و خوش فکرترین استعدادهای کنکور سراسری در واحدهای تولیدی عملا حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در قالب این طرح که برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده است، تعدادی از رشته ها در دفترچه سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان با انتخاب این کد رشته ها، آینده شغلی خود را در واحدهای تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی استان تضمین خواهند کرد.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha