۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
ظرفیت گازرسانی به استان اردبیل ۲ برابر می شود| گلخانه‌ای شمال استان گاز دار می شوند
استاندار اردبیل به بازار خبر داد؛

ظرفیت گازرسانی به استان اردبیل ۲ برابر می شود| گلخانه‌ای شمال استان گاز دار می شوند

اردبیل _ عاملی، استاندار اردبیل گفت: رشد ۲ برابری در بهره‌مندی از عملیات گازرسانی در فعالیت‌های شرکت گاز استان اردبیل شاهد هستیم.

سید حامد عاملی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ظرفیت گاز استان اردبیل در بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی و بخش صنایع به بیش از ۲۵ میلیون متر مکعب میرسد که این نشان از افزایش ۲ برابری ظرفیت گازرسانی به استان اردبیل دارد.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با اجرای خط انتقال جدید گازرسانی به استان اردبیل واحدهای صنعتی و تولیدی در شمال استان از منابع پایدار گاز بهره‌مند شوند که در این زمینه همکاری و مساعدت شرکت ملی گاز ایران را شاهد هستیم.

استاندار اردبیل گفت: به همراه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نشستی را با مسئولان شرکت ملی گاز ایران برگزار کردیم که قرار شد افزایش بیش از ۲ برابری ظرفیت گازرسانی به استان اردبیل به انجام برسد.

عاملی افزود: بر اساس این مصوبه ظرفیت ۱۱ میلیون متر مکعب فعلی گاز استان اردبیل به ۱۴ میلیون متر مکعب افزایش یافته و در آینده‌ای نزدیک این ظرفیت تا ۲۵ میلیون متر مکعب ارتقا خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا در کنار بهره‌مندی ساکنان شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز، واحدهای صنعتی و تولیدی به ویژه مجتمع‌های گلخانه‌ای شمال استان از این نعمت بهره‌مند شده و در تولید محصول از بابت تأمین منابع انرژی با مشکلی روبه‌رو نشوند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: امیدواریم به سرعت عملیات خط انتقال گاز جدید به استان اردبیل اجرایی شده و روند پایداری را در تأمین منابع گاز به استان اردبیل در انتهایی ترین مسیر گازرسانی کشور را شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۷۵٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha