۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
دریافت کد بورسی به قیمت ابتلا به کرونا؛ دولت تدبیر کند
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

دریافت کد بورسی به قیمت ابتلا به کرونا؛ دولت تدبیر کند

کبیری، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای ازدحام جمیعت مردم در پیشخوان‌های دولت با هدف دریافت کد بورسی جهت سرمایه‌گذاری در بورس فکری کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدتقی کبیری به روند دریافت کد سهام‌داری برای سرمایه‌گذاری در بورس انتقاد کرد و گفت: روند احراز هویت متقاضیان سرمایه‌گذاری در بورس موجب تجمع و شلوغی‌های بی‌حساب و کتاب در دفاتر پیشخوان یا برخی از کارگزاری‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا شده و خطر ابتلا به این بیماری به دلیل عدم تدبیر برخی مسئولان امر بیشتر شده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به دنبال ارائه تسهیلاتی به مردم است اما تدابیر لازم را نمی‌اندیشد، افزود: اگرچه آزادسازی سهام عدالت تدبیر خوبی برای کمک به اقشار کم درآمد است اما از آنجا که مشمولان آن بسیار هستند لذا احراز هویت آن‌ها در بورس به صورت فیزیکی در شرایط کنونی، آسیب‌های بسیاری در پی دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: دولت برای ثبت‌نام متقاضیان از شیوه نوبت‌بندی براساس حروف الفبا یا چند عدد نخست کد ملی و مراجعه براساس روزهای زوج و فرد استفاده کند، همچنین با توجه به نیاز به ثبت اثرانگشت می‌توانند از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده اما بیکار استفاده کرده و تعداد پیشخوان‌های دولت را افزایش دهد.

کد خبر: ۱۷٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha