۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ۸ هزار کارگر واحد صنعتی در نمین/ واحدهای صنعتی تعطیل احیا می شود
فرماندار نمین:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ۸ هزار کارگر واحد صنعتی در نمین/ واحدهای صنعتی تعطیل احیا می شود

اردبیل - فرماندار شهرستان نمین گفت: ۸ هزار کارگر واحدهای صنعتی در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، هاتف ناصری عصر یکشنبه در جلسه پیشگیری از کرونا در شهرستان نمین با بیان اینکه ۸ هزار کارگر واحدهای صنعتی در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند اظهار کرد: ۹۵ درصد این نیروها به صورت چهره به چهره آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های روزانه خود را در رونق‌بخشی به حوزه صنعت و تولید انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های نظارتی ما در بخش صنایع بر رعایت این موازین بهداشتی دقت نظر دارند تا در ۴۹۰ واحد صنعتی این شهرستان که در شهرک صنعتی دولتی و بخش خصوصی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال فعالیت هستند، در سلامت کامل باشند.

فرماندار نمین افزود: کلیه واحدهای تولیدی با اشتغال بالای ۵۰ نفر مکلفند دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کنند تا به شرایط عادی برگشته و توان تولیدی را در سال جهش تولید در قالب واحدها، کارگاه‌ها و مجموعه‌های کوچک صنعتی شاهد باشیم.

ناصری گفت: در کنار همکاری مردم و صنوف مختلف فاصله‌گذاری اجتماعی در بخش اماکن و حمل و نقل عمومی مراعات شده و ۷ اکیپ به صورت روزانه در مناطق روستایی آموزش‌های مورد نظر را ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: در کنار فعالیت اکیپ‌های نظارتی حوزه صنعت در محلات مختلف نیز با محوریت هیئت امنا و ریش سفیدان و چهره‌های تاثیرگذار سعی بر این است تا گروه‌های مختلف جامعه را با شرایط کرونایی آشنا کنند تا جلوی تجمعات و مراسم در این ایام گرفته شود.

جهش تولید مبنای کیفی دارد

فرماندار نمین ادامه داد: در سال جهش تولید بیشتر از کمیت به کیفیت تولید باید بها دهیم که در این زمینه تمام واحدهای صنعتی مورد بازدید و سرکشی قرار می‌گیرند تا توان اقتصادی آنها مورد ارزیابی قرار گیرد.

ناصری اضافه کرد: با پرداخت تسهیلات از ماه‌های آینده و تزریق سرمایه در گردش بناست تا واحدهای تعطیل شده و یا نیمه تعطیل در این شهرستان که قطب صنعتی استان به شمار می‌رود، سرپا ایستاده و توان تولید خود را به شکل مضاعف افزایش ارتقا دهند.

کد خبر: ۱۷٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha