۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۳ هزار میلیارد ریال به محور اردبیل - سرچم اختصاص می‌یابد | تسریع در عملیات عمرانی
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۳ هزار میلیارد ریال به محور اردبیل - سرچم اختصاص می‌یابد | تسریع در عملیات عمرانی

اردبیل - حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با پیگیری انجام شده و از محل تهاتر نفت بیش از سه هزار میلیارد ریال برای بزرگراه اردبیل – سرچم اختصاص می‌یابد.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا برای پروژه‌های اجرایی از محل تهاتر نفت منابع خوبی را اختصاص داده که از جمله آنها می توان به تزریق سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای قطعه هفت محور اردبیل – سرچم اشاره کرد، تاکید داشت: با تأمین این اعتبار این مسیر، عملیات عمرانی سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری نمایندگان مجلس، در کنار تخصیص اعتبار تهاتر نفت مقرر شد بانک های عامل از محل ماده ۵۶ تسهیلات نیز بپردازند، ابراز کرد: با تأمین اعتبار به صورت جامع و کامل برای محور اردبیل – سرچم امیدواریم این بزرگراه در مسیر تکمیل جان تازه‌ بگیرد.

اختصاص تسهیلات بانکی

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با بیان اینکه از محل ماده ۵۶ برای محور ارتباطی اردبیل - سرچم ۵۳۰ میلیارد ریال توسط بانک صادرات پرداخت خواهد شد، گفت: از این اعتبارات، قرار است بخشی از مطالبات پیمانکاران در قطعات مختلف پرداخت و در کنار آن پروژه در مسیر اجرایی خود جان تازه‌ای بگیرد.

حیدری بیان کرد: علاوه بر محور اردبیل - سرچم برای سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل از محل ماده ۵۶ و تهاتر نفت قرار است منابع مورد نیاز تأمین شود تا با پرداخت این منابع، پروژه‌های بزرگراهی استان با توان مضاعف فعالیت کنند.

وی افزود: با تاکید مسئولان ارشد استانی، بزرگراه شمال به جنوب استان با سرعت بیشتری در حال انجام است که منابع آن در قطعات مختلف، از ردیف های ملی تامین خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۵٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha