۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
نگاهی به مشخصات فنی «اپل واچ اولترا»؛ قدرتی فوق العاده در ساعت بحران!
تازه های دنیای تکنولوژی؛

نگاهی به مشخصات فنی «اپل واچ اولترا»؛ قدرتی فوق العاده در ساعت بحران!

شرکت اپل از تولید ساعت هوشمند جدید خود به نام «اپل واچ اولترا» که دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است، خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت اپل از تولید ساعت هوشمند جدید خود به نام «اپل واچ اولترا» که دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ساعت جدید هوشمند اپل ویژه استفاده در محیط های بسیار سرد و یا گرم بوده و توان مقاومت در برابر نفوذ آب را عمق ۱۳۰ پایی را دارد. همچنین شیشه این ساعت جدید، کاملا ضد خش بوده و از درخشش خاصی برخوردار است.

همانطور که از مشخصات فنی این ساعت پیداست، این محصول جدید اپل برای استفاده در شرایط سخت و مشاغلی چون غواصی، آتشنشانی و ... طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل نیز، امکانات تعبیه شده بر روی آن تا حد زیادی متمایز از دیگر ساعت های هوشمند عادی موجود در بازار است.

به عنوان مثال، ساعت مذکور توان تولید آژیر خطر با قدرت ۸۵ دسیبل را داشته که می تواند در شرایط سخت، نجات دهنده مالک خود باشد. همچنین اگر هنگام انجام مشاغل سخت از دستکش استفاده می کنید، باز هم جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه صفحه تاچ فدرتمند این ساعت به سادگی با استفاده از دستکش نیز کار می کند.

نگاهی به مشخصات فنی «اپل واچ اولترا» با قدرتی فوق العاده جهت استفاده در شرایط سخت

اما در خصوص قابلیت مکالمه نیز باید گفت که این ساعت مجهز به سه میکروفون قدرتمند و مجهز به سیستم نویز گیر بوده که امکان استفاده از آن حتی در شرایطی سختی چون وزش باد شدید و انتقال واضح و بدون نویز صدای شما به طرف مقابل در چنین شرایطی نیز وجود دارد.

در خصوص باتری این ساعت نیز باید گفت که حتی در صورت استفاده از تمامی امکانات تعبیه شده بر روی آن مانند GPS به صورت همزمان، این محصول بیش از ۳۶ ساعت شارژدهی خواهد داشت. اگر گزینه بهینه سازی باتری را از روی اپلیکیشن اختصاصی آن فعال نمایید؛ البته این مقدار به ۶۰ ساعت افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۷۴٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha