۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
تاسیس دو اداره جدید برای نظارت بر شرکت ها و صرافی های رمزارزی در آمریکا
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خبر داد؛

تاسیس دو اداره جدید برای نظارت بر شرکت ها و صرافی های رمزارزی در آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از تاسیس دو اداره جدید مربوط به رمزارزها در این کشور خبر داد.

به گزارش بازار، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از تاسیس دو اداره جدید مربوط به رمزارزها در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون مذکور اعلام کرد که به زودی، دو اداره جدید به نام های اداره دارایی هایی رمزارزی و اداره خدمات و اپلیکیشن های صنعتی تحت نظارت این نهاد رگولاتوری تاسیس خواهند شد و قرار است اطلاعات مربوط به شرکت ها و صرافی های رمزارزی در این ادارات به ثبت برسند.

«رنی جونز»، مدیر بخش همکاری های مالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در خصوص این تصمیم توضیح داد: بنا به رشد دارایی های دیجیتال و صنایع مربوط به علوم زیستی، نیاز به ایجاد حمایت های تخصصی و گسترده تر از این بخش بسیار محسوس است.

وی همچنین تاکید کرد که رشد رمزارزها و دارایی های دیجیتال طی سال های اخیر نیازمند وضع مقررات بیشتر و گسترده تر و همچنین فعالیت سازمان یافته تر نهادهای ناظر برای قانونگذاری و نظارت بر نحوه عملکرد و فعالیت شرکت های مرتبط با آنهاست.

بنا به گفته رویترز، ریزش سنگین بازار رمزارزها و ورشکستگی چندین پلتفرم بزرگ و مهم در این صنعت طی ماه های گذشته که منجر به از دست رفتن سرمایه های بسیاری از شهروندان آمریکایی شده، در کنار وضعیت نامطلوب وضعیت کلی اقتصاد این کشور که زندگی بسیاری از شهروندان را تحت تاثیر خود قرار داده، منجر به اتخاذ چنین تصمیمی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است.

با اینحال، هنوز جزیئیات بیشتری در خصوص ماهیت و نحوه عملکرد این دو اداره جدید معرفی شده از سوی کمیسیون مذکور اعلام نشده و باید طی روزهای آتی، منتظر بیانیه های رسمی بیشتر در خصوص آنها بود.

کد خبر: ۱۷۴٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha