۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
اعلام تعرفه تلفن ثابت در مازندران| مخابرات زیان ده است
در گفتگو با بازار؛

اعلام تعرفه تلفن ثابت در مازندران| مخابرات زیان ده است

بابل- نوروزی، مدیرعامل مخابران مازندران با اشاره به اعمال افزایش تعرفه تلفن ثابت در استان گفت: نرخ سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه در استان ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اصلاح تعرفه تلفن ثابت اظهار داشت: تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت از ابتدای شهریور سال جاری بعد از ۱۳ سال به منظور توسعه عدالت متوازن افزایش پیدا می کند.

نوروزی تصریح کرد: این افزایش تعرفه در استان مازندران بابت سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه ۱۵ هزار تومان و و در سایر شهرها به ازای دو هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: در ۱۳سال اخیر با توجه به قیمت چند برابری اجناس در بازار متاسفانه تعرفه مخابرات مغفول مانده است که این امر با توجه به تورم ایجاد شده مخابرات را در ایجاد زیر ساخت‌ها دچار چالش کرده است.

وی ادامه داد: افزایش هزینه تلفن ثابت به منظور توسعه متوازن در کشور و افزایش منابع مالی در جهت گسترش طرح ها است.

نوروزی عنوان کرد: هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت ۲۷ هزار تومان بوده در حالی که درآمد هر خط ثابت چهار هزار و ۵۰۰ تومان است و این نابرابری سبب زیان مخابرات شده است و تداوم این روند سبب ورشکستگی می شود.

مدیرعامل مخابرات مازندران با اشاره به عدم حمایت برخی از دستگاهای دولتی اظهار داشت: یکی از موانع توسعه در داخل شهر عدم گفتمان مشترک شهرداری و مخابرات برای توسعه روابط بین بخشی است که باید این نوع نگاه‌ها متحول شود.

کد خبر: ۱۷۴٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha