۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
آثار هنرمندان صنایع دستی زنجان به لحاظ کیفی بی‌نظیر است
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

آثار هنرمندان صنایع دستی زنجان به لحاظ کیفی بی‌نظیر است

زنجان- صفوی مدیرکل میراث فرهنگی زنجان با بیان اینکه آثار هنرمندان استان به لحاظ کیفی بی‌نظیر است، گفت: در این راستا باید صنایع دستی برند سازی شود.

سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مزیت میراث فرهنگی این است که پیوست فرهنگی قوی در حوزه‌های اقتصادی دارد، ابراز داشت: حل موانع موجود بر سر راه توسعه گردشگری موجب تسریع امور در جذب سرمایه‌گذار خواهد شد.

وی اظهار کرد: آثار هنرمندان صنایع دستی استان زنجان به لحاظ کیفی بی‌نظیر است و در این راستا باید صنایع دستی برند سازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره آش در نیمه دوم مهر ماه خبر داد و گفت: این جشنواره در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

صفوی با بیان اینکه این دوره از جشنواره متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود، ابراز کرد: این جشنواره در فضای سربسته و در یکی از کریدورهای نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جشنواره ملی، اقوام مختلف ایرانی به دعوت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در این استان حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان اکید کرد: امیدواریم حضور شرکت کنندگان در جشنواره آش امسال پر رنگ تر از سالهای گذشته باشد.

کد خبر: ۱۷۴٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha