۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تجهیز ۹۸ درصد نانوایی‌های همدان به دستگاه کارت‌خوان هوشمند
استاندار همدان اعلام کرد:

تجهیز ۹۸ درصد نانوایی‌های همدان به دستگاه کارت‌خوان هوشمند

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه ۹۸ درصد نانوایی‌های استان به دستگاه کارت‌خوان هوشمند مجهز هستند، گفت: یک هزار و ۸۳۵ نانوایی در استان همدان فعال است.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای آرد و نان استان همدان با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۲ مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است، اظهار کرد: اجرای طرح «مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان» با هدف جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد، احقاق حقوق مردم و هدایت مستقیم یارانه آن به سفره مردم از ابتدای تیرماه امسال انجام شده است.

وی اضافه کرد: از تعداد ۳۹ نانوایی که مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند نیستند، ۹ مورد مربوط به واحدهای حقوقی و مستقر در پادگان‌ها است که تعیین تکلیف می‌شوند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در ۳۰ نانوایی باقیمانده به علت مشکلات قضایی، فوت، عدم همکاری و یا تعطیلی نانوایی در دستور کار قرار می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه بین کارخانجات آرد در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی در استان، فضای رقابتی ایجاد می‌کنیم، ادامه داد: کیفیت محصولات کارخانجات آرد و نیز نانوایی‌ها با کمک دستگاه‌های نظارتی کنترل و درجه‌بندی می‌شوند.

کد خبر: ۱۷۴٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha