۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
 موانع احداث خط انتقال برق به شهرک صنعتی سرخنکلاته برطرف می شود
در گفتگو با بازار؛

موانع احداث خط انتقال برق به شهرک صنعتی سرخنکلاته برطرف می شود

گرگان- آسیابی‌، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با هدف ارتقا بهروری و افزایش تولید واحدهای صنعتی، تلاش می کنیم موانع احداث خط انتقال برق به شهرک صنعتی سرخنکلاته در گرگان را برطرف کنیم.

حیدر آسیابی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برای اجرای سریع تر خط انتقال برق به این شهرک از همه ظرفیت های ممکن استفاده خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: انتقال خط فشار قوی برق به این شهرک سال ها است به علت وجود معارض، نیمه کاره مانده که سبب نوسان برق، خسارت به تولیدکنندگان و مشکل در توسعه شهرک شده است.

وی ادامه داد: انتقال خط برق فشار قوی به این شهرک به طول حدود چهار کیلومتر قرار است با پشتیبانی قضایی و انتظامی انجام شود و از کشاورزان هم انتظار همکاری داریم.

آسیابی گفت: طبق قانون مصوبات ستاد رفع موانع تولید لازم الاجراست و ما قبلا هم اعلام کردیم اگر دستگاه اجرایی و بانک‌ها از مصوبات رفع موانع تولید تمکین نکنند بر اساس قانون امکان تعقیب کیفری آنان وجود دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: انتظار ما این است که نه با ابزار قهری، بلکه با تعامل و هماهنگی که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان خواهند داشت، این مصوبات اجرایی شود.

وی تاکید کرد: شایسته استان نیست که مصوبات ستاد رفع موانع تولید، روی زمین بماند و اجرایی نشود.

آسیابی گفت: این مصوبات برای تسهیل رونق تولید بوده و جایگاه قانونی دارد و ما در دادگستری از اجرای این مصوبات حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۱۷۳٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha